  • Data: 2012-03-09 20:55:54
    Temat: polecamy (doświadczenia własne)
    Od: " turpin" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Widzę (w piątki wieczorem przychodzi mi to nieco łatwiej) dwie opcje:

    - droższa: BMW F800GS (trasę ze środka Anglii do Środka Polski zrobisz bez
    odsiedzin - w żadnym motocyklu nie miałem tak wygodnego siodła; nic się w tym
    jeszcze nikomu nie zepsuło; pali tyle, co japońskie pięćsetki; szpetne jak
    inne BMW; przy przeprawie przez rzeczkę puści Ci strumień wody prosto w gębę;
    masz ochotę - jedziesz ponad 210, choć nieco wówczas telepie na boki; czy masz
    bagaż, czy Pasażerkę - nie robi mu różnicy). Potrzebne długie nogi.

    - tańsza: Trapik (kulturalnie się prowadzi; tanie części i powszechnie
    dostępny serwis, dobry komfort jazdy po autostradach jak na turystyczne
    enduro; pod kobietką nieco sporszego gabarytu nieco przysiądzie, ale z drugiej
    strony - po co jakieś chudziny brać na siodło?; lichy przedni widelec - dobija
    i nurkuje; odkręcisz- zużycie paliwka trochę może zaskoczyć); w sumie, mimo
    wad, chyba najbardziej Go lubiłem.

    Obydwa podnosi się spokojnie, nawet wykopyrtnięte kołami do góry.