  • Data: 2011-07-18 15:24:47
    Temat: Re: co oprócz omegi B z RWD?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    news:4e242898$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Lukasz
    > Stara Omega ma w sobie tyle kobiecości, co most kolejowy.

    a kto powiedział że ma być kobieca? potrzebuję kolejne auto w rodzinie i
    chcę mieć tylny napęd, co kupię tym żona będzie śmigać, obstawiam omegę bo
    ma jedyny słuszny napęd (no dobra, skusiłbym się jeszcze na AWD jak by się
    coś znalazło) i wystarczające wyposażenie (elektryka i klima) oraz jest w
    miarę wygodna. Silnik może jak na dzisiejsze czasy odstaje ale takie 3.0 IMO
    wystarczy, tyle że chyba łatwiej mi będzie znaleźć 2,5 V6... Mocy nigdy za
    wiele, nawet jak dla żony- im mocniejsze auto tym bezpieczniejsze (nie
    jeździłem stale niczym powyżej 200KM więc być może jest gdzieś granica tego
    bezpieczeństwa ;)

    Lukasz