  • 11. Data: 2009-02-24 15:33:01
    Temat: Re: co nastepne
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    t...@g...com pisze:

    > mam podobny dylemat, po 4 sezonach na ubranej CB500
    > stwierdzilem ze brakuje mi mozliwosci zwiedzania swiata z drog
    > gruntowych
    > motocykl uzywam turystycznie ale asfaltem nie wszedzie mozna dojechac

    Ale "off-road", czy "zwiedzanie _ŚWIATA_ z dróg gruntowych" - to
    bardziej Ewan McGregor (www.longwayround.com), czy 40 km do najbliższego
    lasu?

    Przecież można i tak: www.tk3city.net

    --

    pozdr
    pj

  • 12. Data: 2009-02-24 17:52:31
    Od: maciek83 <MaciejCich@_NOSPAM_interia.eu>

    Piotr Rezmernapisal

    > A co jest nie tak z banditem? Po co zmieniać? Przecież nie ma takich
    > przepisów :)

    z bangitem niby wszystko ok to moj pierwszy motocykl mam go od trzech
    sezonów i wiem ze moglby mi sprawic jeszcze wiele przyjemnosci ale chodzi
    mi głównie ocharakterystyke silnika brakuje mi dołów i moment troche niski
    reszta tak jak mówie jak na pierwszy motocykl jest przyzwoita, poza
    zawieszeniem które niesamowicie pływa no i wiadomo młodszy motocykl
    teoretycznie powinien byc mniej zużyty pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-02-24 21:00:24
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    maciek83 pisze:

> [...]
    > przyzwoita, poza zawieszeniem które niesamowicie pływa no i wiadomo
    > młodszy motocykl teoretycznie powinien byc mniej zużyty pozdrawiam

    Kup sobie B12 po prostu...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 14. Data: 2009-02-24 21:03:40
    Od: t...@g...com

    On 24 Lut, 16:33, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > Ale "off-road", czy "zwiedzanie _ŚWIATA_ z dróg gruntowych" - to
    > bardziej Ewan McGregor (www.longwayround.com), czy 40 km do najbliższego
    > lasu?

    hmm..bardziej jak weekendowy wypad za miasto z namiotem
    a po drodze wszystkie rodzaje drog i bezdroza
    taki dominator powinien przeciez poradzic i na dłuzszych asfaltach
    i jak trzeba to przeprawic sie przez bagno i piach
    a to chyba nieco wiecej mozliwosci niz daje gsxr..

  • 15. Data: 2009-02-25 06:25:56
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Kuczu pisze:

    > No to my sie nigdy nie zrozumiemy :)
    Eeee, wyobraź sobie następującą sytuację: widzisz kobietę, piękna do
    bólu, serce mocniej zaczyna bić, ale niestety odezwała się i masz dość,
    urok prysł, cieszysz się że się nie wpakowałeś.
    Druga sytuacja: dziewczyna przeciętnej urody, podaje Ci zimne piwo,
    wspomina jak było fajnie jak jechaliście 8 godzin w deszczu,
    nocowaliście przy stacji benzynowej.

    Który wariant wybierasz?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2009-02-25 06:51:04
    Od: AlF <s...@g...com>

    Piotr Rezmer wrote:

> [...]
    > Druga sytuacja: dziewczyna przeciętnej urody, podaje Ci zimne piwo,
    > wspomina jak było fajnie jak jechaliście 8 godzin w deszczu,

    zaden. a wlasciwie to w przypadku OP wybralbym SV-650. pisze z
    perspektywy kogos kto nawinal 50kkm na FZ-1 i FZ-1 to byl jego pierwszy
    (i poki co ostatni) motocykl. teraz 4 lata temu bym bral SV-650.

    A.

  • 17. Data: 2009-02-25 07:25:29
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > Druga sytuacja: dziewczyna przeciętnej urody, podaje Ci zimne piwo,
    > wspomina jak było fajnie jak jechaliście 8 godzin w deszczu,

    Pojebalo ? Co Ty porownujesz ?

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 18. Data: 2009-02-25 20:08:04
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > Druga sytuacja: dziewczyna przeciętnej urody, podaje Ci zimne piwo,
    > wspomina jak było fajnie jak jechaliście 8 godzin w deszczu,

    Mogę ja?.
    Wybieram wariant z dziewczyną z większymi cyckami.

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 19. Data: 2009-02-25 21:12:11
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Zefir" napisał :
    > Mogę ja?.
    > Wybieram wariant z dziewczyną z większymi cyckami.

    I to jest punkt widzenia bliski mojemu. Pozdrawiam rozsądnego kolegę ;)
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 20. Data: 2009-02-26 06:21:26
    Temat: Re: co nastepne [OT]
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Kuczu pisze:
    > Pojebalo ? Co Ty porownujesz ?

    Mogę się mylić, odnoszę wrażenie, że motocykle budowane dla wyglądu
    (customy), niezbyt sprawdzają się w trasie: słaby skok zawieszenia,
    niewygodna pozycja, symboliczny bak.

    Chociaż jest też druga kategoria czyli motocykle seryjne, dobrze
    jeżdzące a jednocześnie posiadające różne smaczki/niesmaczki stylistyczne.

    --
    pozdrawiam
    Piotr