  • 31. Data: 2010-07-14 07:19:01
    Temat: Re: co nadaje sie na lpg?
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Braciszek miał Focusa z 2000 r silnik 1.6 albo 1.4. Dokładnie nie wiem jakie
    tam oznaczenie było ale był zagazowany.
    Efekt masakryczny. Jakaś czkawka przy przyspieszaniu, nawet przy stałej
    prędkości jakby mu obroty falowały, efekt nasilał się po rozgrzaniu silnika.
    Wszelkie regulacje o kand du... Moja esperyna zagazowana od 100kkm jeździ
    idealnie przy tamtym wynalazku. Możliwe, że był to efekt marnego montera
    gazu ale piszę po prostu jak było.

  • 32. Data: 2010-07-14 09:09:09
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Po 10 tys. napisze że jest super i jako to on nie jest sprytny, bo
    > wszyscy mówili, że się nie da, a on śmiga na gazie. A jak później padnie
    > to już nie napisze.

    Racja. Lepiej sobie Foke LPG odpuscic. Chyba, ze 1.8 i sprawdzanie po VINie
    jaka ma glowice.

    Jedyna w miare tania alternatywa to diesel. Jednak nalezy pamietac silniki:
    TDDI- przed liftem slawna pompa Boscha VP 44 dajaca w kosc (w wielu zreszta
    markach samochodow):
    http://www.tinyurl.pl/?oEj8Zsb9
    Po lifcie poprawione.

    TDCI - "z pierwszego tloczenia" - pierwsze roczniki dosc usterkowe.

    Maciek

  • 33. Data: 2010-07-14 09:45:49
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Artur Maśląg pisze:
    > I masz rację, że się nie zgadzasz. Nie to żebym twierdził, że JTD jest
    > złe (bo zasadniczo nie jest), ale stwierdzenie że HDI są gorsze od
    > JTD, ponieważ w jednym samochodzie padły wtryski przed 100kkm jest
    > delikatnie powiedziawszy ... jak zawsze :)

    w aso stwierdzili, że tak bywa, potem dopiero gdzieś znalazłem
    informacje, że wtryski (chyba delphi ale tu mogę się mylić bo już nie
    pamiętam) do trwałych nie należą.

    --
    krzysiek82

  • 34. Data: 2010-07-14 09:47:18
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Po 10 tys. napisze że jest super i jako to on nie jest sprytny, bo
    > wszyscy mówili, że się nie da, a on śmiga na gazie. A jak później padnie
    > to już nie napisze.

    Dokładnie, każdy jest mądry ale do czasu :)

    --
    krzysiek82

  • 35. Data: 2010-07-14 09:49:24
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    SET pisze:
> [...]
    > idealnie przy tamtym wynalazku. Możliwe, że był to efekt marnego montera

    To raczej wina montera lub źle dobranej instalacji czyli montera :)
    Ten silnik po zagazowaniu powinien jechać normalnie, ale niestety nie
    przejedzie tyle ile na benzynie a poza tym ryzyko awarii gwałtownie
    rośnie. Do tego stopnia, że dobry gazownik nie podejmie się montażu LPG
    w takim aucie.

    --
    krzysiek82

  • 36. Data: 2010-07-14 10:03:14
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    J.F. pisze:

    > Auta tez. Np maluch sie nie nadaje :-)

    Nadaje, szczególnie Bis :)
    W zwykłym też widziałem.
    A w Garbusach to już nawet dość powszechne (było, bo juz "moda" na
    garbusy minęła).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 37. Data: 2010-07-14 10:27:15
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "Adam Szewczak" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > No i w sumie w trase jak sie pojedzie to 850 km mozna zrobic nie
    > wysiadajac.

    A siusiasz do butelki, czy co? 850 km z 70 litrową bańką LPG to az jedno
    tankowanie podczas przyjemnej, 9 godzinnej podrózy.

  • 38. Data: 2010-07-14 17:54:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > no nie wiem, ja tam sobie cenie komfort tankowania raz w tygodniu max 2
    > razy, LPG bym musiał tankować z 3-4razy w tygodniu. A tak leje ON, idę
    > zapłacić nie czekam na obsługę. Myślę o aucie z LPG ale za każdym razem
    > gdy wciskam gaz w moim dieslu czuje to niesamowite uczucie wciskania w
    > fotel i chyba zostanę przy dieslu.

    Ten diesel ma ze 300 kucy, skoro tak niesamowicie wciska w fotel. Albo
    przesiadles sie z cinqa. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 39. Data: 2010-07-14 17:54:43
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "PSYLO" <P...@o...pl> wrote in message

    > Moment obrotowy nie wymaga żadnego emotikona

    Ah, ta magia momentu obrotowego przy parunastu sekundach do setki. Moje ma
    niecale 6s i wcale jakos niesamowicie nie wciska w fotel.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 40. Data: 2010-07-14 23:34:25
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:i1kmk4$adg$1@inews.gazeta.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten kamil . Tak se patrze i patrze jak nawija
    makaron na uszy:

    > Ah, ta magia momentu obrotowego przy parunastu sekundach do setki.
    > Moje ma niecale 6s i wcale jakos niesamowicie nie wciska w fotel.

    Mam podobnie...ale wiesz..."ten moment" ;-)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec