  • 11. Data: 2010-07-13 14:50:22
    Temat: Re: co nadaje sie na lpg?
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "Tomek" <a...@i...pl> wrote in message
    news:i1hmlp$s8r$1@news.onet.pl...

    > Jedyny minus diesla, to to ze naprawy sa dosc drogie i kupujac uzywke
    > mozna latwo wpakowac sie na mine.

    No i chocby dlatego wybralem LPG, a tankowanie co 5 dni wcale nie jest az
    tak upierdliwe.

  • 12. Data: 2010-07-13 14:56:42
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    hants pisze:
    > No i chocby dlatego wybralem LPG, a tankowanie co 5 dni wcale nie jest
    > az tak upierdliwe.

    no nie wiem, ja tam sobie cenie komfort tankowania raz w tygodniu max 2
    razy, LPG bym musiał tankować z 3-4razy w tygodniu. A tak leje ON, idę
    zapłacić nie czekam na obsługę. Myślę o aucie z LPG ale za każdym razem
    gdy wciskam gaz w moim dieslu czuje to niesamowite uczucie wciskania w
    fotel i chyba zostanę przy dieslu.

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-07-13 15:55:59
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Max ok 20 tys zl, typy ford focus

    Wiele opinii, ze nie nadaja sie 1.6. Problem w glowicy, ceramiczne gniazda
    zaworowe + wymagane czeste regulacje luzu zaworowego. Wychdzily Foki z
    glowicami przystosowanymi do LPG ale to od pojemnosci 1.8 i nie wszystkie.
    Nie mniej jednak ludzie jezdza na LPG w 1.6, "ryzyk fizyk".

    Maciek

  • 14. Data: 2010-07-13 15:59:20
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > zapłacić nie czekam na obsługę. Myślę o aucie z LPG ale za każdym razem
    > gdy wciskam gaz w moim dieslu czuje to niesamowite uczucie wciskania w

    No wlasnie, akurat teraz przy moiom obecnym jezdzeniu codziennie to tankuje
    w ogole co dwa tygodnie ;P
    No i w sumie w trase jak sie pojedzie to 850 km mozna zrobic nie wysiadajac.

    PZDr
    Adam

  • 15. Data: 2010-07-13 16:05:10
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:4c3c6293$0$17087$65785112@news.neostrada.pl ! Pewnie kiero jakis,
    ten krzysiek82 . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > no nie wiem, ja tam sobie cenie komfort tankowania raz w tygodniu max
    > 2 razy, LPG bym musial‚ tankowac z 3-4razy w tygodniu.

    Ja tak tankuje ;) Fakt, jest to upierdliwe na maksa. Mocny argument przeciw
    LPG.

    > ale
    > za kazdym razem gdy wciskam gaz w moim dieslu czuje to niesamowite
    > uczucie wciskania w fotel i chyba zostane™ przy dieslu.

    Emotikona zgubiles chyba ;)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 16. Data: 2010-07-13 16:19:55
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 13 lip 2010 o 14:56 GMT, krzysiek82 napisał(a):

    > zapłacić nie czekam na obsługę. Myślę o aucie z LPG ale za każdym razem
    > gdy wciskam gaz w moim dieslu czuje to niesamowite uczucie wciskania w
    > fotel i chyba zostanę przy dieslu.

    Ale co ma wciskanie w fotel do diesla?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 17. Data: 2010-07-13 16:22:29
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Brzezi pisze:
    > Ale co ma wciskanie w fotel do diesla?

    turbina :)

    --
    krzysiek82

  • 18. Data: 2010-07-13 16:33:18
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:4c3c76af$0$17084$65785112@news.neostrada.pl ! Pewnie kiero jakis, ten
    krzysiek82 . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > turbina :)

    Zmienne fazy rozrzadu i masz to samo w benzynie ;-P

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 19. Data: 2010-07-13 16:33:55
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 13 lip 2010 o 16:22 GMT, krzysiek82 napisał(a):

    > turbina :)

    Benzynowce tez maja turbine, poza tym efekt turbiny jest bardzo zludny i w
    rzeczywistosci oklamuje Twoje zmysly, wiec dla mnie to nie jest zadne
    kryterium wyboru...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 20. Data: 2010-07-13 20:01:39
    Od: JanuSz <n...@n...com>

    Brzezi pisze:

    > Benzynowce tez maja turbine, poza tym efekt turbiny jest bardzo zludny i w
    > rzeczywistosci oklamuje Twoje zmysly,

    Ale jakie to miłe :) Poza tym wysoki moment przy niskich obrotach jest
    faktem, nie złudzeniem. Chce przyspieszyć - wciskam gaz, nie muszę
    redukować.

    wiec dla mnie to nie jest zadne
    > kryterium wyboru...

    Dla Ciebie...