  • Data: 2009-05-04 08:59:15
    Temat: Re: co na drugie moto?
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    goman wrote:
    > z drugiej strony lubie czasem mocniej odkręcić prawą manetką i
    > chcialbym mieć zapas kucyków
    > w oko wpadła mi honda X4 - czy na tym da się polatać w trase? czy
    > tylko do lansu na miasto sie nadaje?
    > a może jakieś inne propozycje w podobnych klimatach ? budżet tak kolo
    > 20 tyś

    Honda CB 1300
    Yamaha XJR 1300
    Suzuki GSX 1400

    Z bardziej niestandardowych:
    Ducati GT 1000 (może być ciężko w tej cenie)
    Triumph Boneville (ale tutaj to mocy braknie szybko)
    Triumph Thunderbird (moc jw.)

    i coś co trafia chyba idealnie: Yamaha Vmax

    A i jeszcze mój typ ;-)

    Suzuki GSX 1200 Inazuma:
    http://www.suzukicycles.org/photos/suzuki-history/19
    98/1998_inazuma1200_450.jpg

    Ale przyznaję, że Honda X4 wygląda na prawdę fajnie...

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL