  • Data: 2009-05-04 15:22:35
    Temat: Re: co na drugie moto?
    Od: Nikanor <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Maj, 16:45, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
    > No tak, przecież silniki z ręcznym ssaniem wogóle nie odpalają jak jest
    > zimno.
    Silniki na kopajkę też odpalają bez problemu. To po co mi elektryczny
    rozrusznik?

    > Przy braku zimowych opon i ABS będzie po wuju fest na oblodzonej
    > jezdni.

    Na oblodzonej to i tak tylko łyżwy. Ale w pośniegowym błocie już się
    przyda. A zimowe opony swoją koleją:)

    >BTW - ile kosztuje odnowienie spodu motocykla, jak go sól wpierdzieli?
    Nie wiem. Nie mam na to wpływu a jeździć muszę bo lubię i nie mogę
    przestać. Więc dynda mi to :)

    > Żaden motocykl nie pobije pod tym względem skutera.
    Dlatego się przesiadam na skuter :) A jakieś podróżne enduro na
    gaźniku i bez ABS (DR650 albo TT600) będzie służyć do relaksacyjnych
    wycieczek po polnych drogach.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]