  • Data: 2016-09-07 14:30:19
    Temat: Re: co musi się znaleźć na umowie?
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2016 o 14:26, t-1 pisze:

    > Pytanie by było być może zasadne, jakbyś jakbyś kupował nie mając adresu.
    > Być może urzędnik miałby problemy z zarejestrowaniem bo na dowodzie rej.
    > jest adres. Sprzedając, co cię to obchodzi?
    > A jak bezdomny, to może kupuje, aby miał gdzie u siebie przezimować.

    ano obchodzi mnie, bo w zeszłym roku sprzedałem przyczepkę, wprawdzie
    kontakt z kupującym mam, ale oni (pzu) mówią, że za ten rok (bo teraz
    już się nie odnowi) mam zapłacić 50zł. Na razie jeszcze raz przesłałem
    oświadczenie o braku danych adresowych nabywcy, bo wyszło na to, że
    sprawa od roku jest zawieszona, bo mail z tym oświadczeniem do nich nie
    dotarł - ale telesprzedawczyni już się próbowała upierać, że muszę mieć
    takie dane (ale nie znalazła podstawy prawnej gdy ją o to poprosiłem)

    Łukasz