eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyco mi mogą zrobić jak kupie auto z Francji i nie zarejestuje ? › Re: co mi mogą zrobić jak kupie auto z Francji i nie zarejestuje ?
    From: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co mi mogą zrobić jak kupie auto z Francji i nie zarejestuje ?
    Date: Sat, 20 Aug 2011 13:57:19 +0000 (UTC)

    Kuba \(aka cita\) <y...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > 1. auta z francji praktycznie zawsze są na blachach i mają DR
    > 2. Akcyza jest obowiązkowa, bez względu na to, czy będziesz auto
    rejestrował
    > czy nie. Inną sprawą jest, ze (póki co) nikt nie kontroluje tych, co
    > przywiozą auto i rozbiorą nie płacąc akcyzy. Prawo jednak mówi wyraźnie, ze
    > na zapłacenie akcyzy masz (OIDP) 7 dni od daty wprowadzenia pojazdu na
    > polski obszar celny. Co jest tą datą już jest sprawą umowną, od kiedy nie
    ma
> [...]

    Ale jaja znalazłem taniej :) tylko zły silnik i totalny golas,
    ale za ta cenę ;) :
    http://otomoto.pl/renault-vel-satis-C20037871.html

    Czyli raczej nie mogę zrobić tak że jadę jutro i to kupuje i sobie
    rok jeżdżę ?

    Bo z samochodem z polski to tak zrobiłem umowa k/s do schowka i tak
    2 lata jeżdżę.

    pozdrawiam!