  • Data: 2009-06-09 07:01:03
    Temat: Re: co kupić przeznaczam 3-4 tyś. na lustrzankę
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@u...at napisał(a):

    > oswietlenie od lampy blyskowej to najgorszy rodzaj oswietlenia jaki
    > mozna sopbie wyobrazic.

    Od lampy wbudowanej tak, lepsze efekty daje zewnętrzna lampa. A lampy
    studyjne też są błyskowe i dają dobre efekty.

    > a doswietlanie w dzien to masakra.

    Bo trzeba wiedzieć jak doświetlać.

    > owszem , trzeba nieraz uzyc , ale to zlo konieczne.
    > powiedzialbym im wiecej lampy blyskowej tym mniej prawdziwej
    > fotografii.
    > wole stokroc nawet nieco zaszumione zdjecie bez przesady ez lampy ,
    > niz idealnie bezsumowa papierowa twarz oswietlona lampa.
    >
    > Jesli juz mowisz o dobrej lampie to dobra lampa nie moze miec jednego
    > reflektora . gdybys chcail dobrze podswietlic to musisz ich miec
    > wiecej.

    Trzeba wiedzieć jak używać lampy. Lampa nie musi być na aparacie, można
    skorzystać z drugiej lampy i fotoceli, można wyzwolić lampę radiowo.

    Lampa to jest narzędzie, z którego trzeba wiedzieć jak korzystać. Jeśli
    nie wiesz to masz problem.

    wer