  • 11. Data: 2015-07-13 17:11:48
    Temat: Re: co kupić?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    news:mnvt4o$ovh$1@node2.news.atman.pl... W dniu 2015-07-12 o 21:08, Grzybol
    pisze:
    > Ma ale jak widać nie jesteś w stanie tego zrozumieć.
    > Pozdrawiam

    Co "ma"? I czego nie jestem w stanie zrozumieć? Czytasz to co napisałeś? Czy
    umiesz tylko trochę pisać?

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2015-07-14 08:43:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-07-13 o 17:11, Grzybol pisze:

    > Co "ma"? I czego nie jestem w stanie zrozumieć? Czytasz to co napisałeś?
    > Czy umiesz tylko trochę pisać?

    To ma co ty uznałaś że nie ma.
    Rozumiesz to co czytasz i o czym dyskutujesz czy trzeba ci
    jak dziecku wszystko tłumaczyć ?
    Bo jak trzeba tłumaczyć to może odpuść sobie dyskusje w usenecie.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2015-07-14 17:16:55
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    news:mo2b2k$fl6$1@node1.news.atman.pl... W dniu 2015-07-13 o 17:11, Grzybol
    pisze:
    > To ma co ty uznałaś że nie ma.

    Czyli w/g Ciebie ma to o czym napisała, że tego nie ma a Ty o tym napisałeś,
    że to ma, lecz tak naprawdę Ona tego nie ma. Gdyby to miała, to by sama nie
    pisała, że tego nie ma. Wtedy zapewne jej pytanie byłoby inne. Ale skoro
    twierdzisz, że ona to jednak ma, to zapewne jesteście ze sobą blisko i wiesz
    więcej niż inni. Dziwna to sytuacja, bo jeśli rzeczywiście jesteście ze zobą
    blisko, to dlaczego się do niej przypierdalasz? Czyżby jednak ona tego nie
    miała?

    > Rozumiesz to co czytasz i o czym dyskutujesz czy trzeba ci
    > jak dziecku wszystko tłumaczyć ?

    Szczerze to czasem nie rozumiem tego co czytam. Dziwny świat.

    > Bo jak trzeba tłumaczyć to może odpuść sobie dyskusje w usenecie.

    Ja tu nie dyskutuję. Piszę przeważnie jak mnie coś/ktoś wkurwi, lub
    stwierdzę, że człowiek piszący to kompletny kretyn - wtedy wskazuję go
    palcem jako ciekawostkę ornitologiczną.

    > Pozdrawiam

    Również:-)

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2015-07-15 08:36:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-07-14 o 17:16, Grzybol pisze:

> [...]
    > rzeczywiście jesteście ze zobą blisko, to dlaczego się do niej
    > przypierdalasz? Czyżby jednak ona tego nie miała?

    Na to że pisząc ma miałem na myśli ma sens nie wpadłeś biedaku.

    > Szczerze to czasem nie rozumiem tego co czytam. Dziwny świat.

    Z tego co tu piszesz wynika że często nie rozumiesz co czytasz.

    > Ja tu nie dyskutuję. Piszę przeważnie jak mnie coś/ktoś wkurwi, lub
    > stwierdzę, że człowiek piszący to kompletny kretyn - wtedy wskazuję go
    > palcem jako ciekawostkę ornitologiczną.

    I nawet nie wiesz że dyskutujesz.
    Ale że przy okazji wskazałeś palcem na siebie jako na kretyna
    to się zgodzę. Rób tak częściej, nie krępuj się.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2015-07-15 08:47:20
    Temat: Re: co kupi??
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 11:43, Lena85 pisze:
    > Witam. Jestem tu nowa :) Od bardzo dawna zastanawiam się nad zrobieniem
    > prawka i kupnem czegoś.....problem w tym, że nie wiem od czego
    > zacząć.... a przydałaby się jakaś pomoc w oswojeniu z jakąkolwiek
    > maszyną ;)

    Napisz w jakich okolicach mieszkasz. Może ktoś z Twojej okolicy tu
    zagląda, to podjedzie i opowie Ci co i jak.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2015-07-15 10:29:22
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    news:mo4v0i$688$1@node1.news.atman.pl... W dniu 2015-07-14 o 17:16, Grzybol
    pisze:
    > Ale że przy okazji wskazałeś palcem na siebie jako na kretyna
    > to się zgodzę. Rób tak częściej, nie krępuj się.
    > Pozdrawiam

    :-) Tak chłopczyku. Skończyły się komóreczki w w tym czymś, co u innych
    nazywa się mózgiem i skucha?
    Musiałbyś ze 3 razy się urodzić i do szkoły zacząć chodzić, żeby mi
    inteligentnie dojebać.
    Pozdrów żonę.

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2015-07-15 14:14:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-07-15 o 10:29, Grzybol pisze:

    > :-) Tak chłopczyku. Skończyły się komóreczki w w tym czymś, co u innych
    > nazywa się mózgiem i skucha?

    Powiedział dorosły młodszy niż ja. :-)

    > Musiałbyś ze 3 razy się urodzić i do szkoły zacząć chodzić, żeby mi
    > inteligentnie dojebać.

    Wystarczy to co napisałem dotychczas.
    Ale możesz oczywiście głosić że to tylko deszcz pada a
    nie ja opluwam lokalnego przygłupa.

    > Pozdrów żonę.

    Twoja już wyszła, sam ją pozdrów jak dojedzie do domu.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2015-09-08 20:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Twoja już wyszła, sam ją pozdrów jak dojedzie do domu.

    Gratuluje... osiągniecia poziomu bruku.

  • 19. Data: 2015-09-09 09:26:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-09-08 o 20:00, Budzik pisze:

    > Gratuluje... osiągniecia poziomu bruku.

    Z betonem nie da się dyskutować na wyższym poziomie.
    Ale gratuluje refleksu, a może tobie na innej grupie
    wykazałem podobny poziom i chcesz się odgryźć ?
    Nawet na poście sprzed półtora miesiąca. :-)

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2015-09-10 00:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Z betonem nie da się dyskutować na wyższym poziomie.
    > Ale gratuluje refleksu, a może tobie na innej grupie
    > wykazałem podobny poziom i chcesz się odgryźć ?
    > Nawet na poście sprzed półtora miesiąca. :-)

    Nie wiem dlaczego "gratuluje refleksu" ale jeżeli potraktowałes uwage ad
    personam to zupełnie niepotrzebnie.
    Jezeli rzeczywiscie cos takiego mi napsiałes poltora miesiaca temu to musze
    cie zmartwic bo:
    - nie pamietam
    - nie latałem przez ostatnie poltora miesiaca po newsach zeby ci sie
    odgryźć

    Ot zobaczyłem wasze dziecinne dogadywanie i skomentowałem.
    EOT.