  • 1. Data: 2015-07-10 00:34:56
    Temat: Yamaha TZR80 (stara buda) Blokady
    Od: TheGrzegi <mieczyslakox@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam.
    Moja Tzr chyba nie osiąga pełnej mocy.
    Od 80km/h bardzo wolno się rozpędza,a v-max wynosi jakieś 100km/h.
    Z tego co wyczytałem osiąga ona 100 w 10s,a w max to ok.130-140km/h.
    Jest ona na oryginalnych zębatkach,kręci się do 10-11k.
    Ma ona oryginalny silnik Yamahy 4BA00.

  • 2. Data: 2015-07-10 22:39:49
    Temat: Re: Yamaha TZR80 (stara buda) Blokady
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "TheGrzegi" <mieczyslakox@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam.
    > Moja Tzr chyba nie osiąga pełnej mocy.

    Mój pies natomiast jebie sukę sąsiada.

    > Z tego co wyczytałem osiąga ona 100 w 10s,a w max to ok.130-140km/h.

    Mój pies jebie ją w tempie 3 pchnięcia na sekundę z tego co zauważyłem,
    myślę, że mógłby szybciej.

    > Jest ona na oryginalnych zębatkach,kręci się do 10-11k.
    > Ma ona oryginalny silnik Yamahy 4BA00.

    Mój pies ma nawet niezłego kutasa.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2015-07-11 15:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik TheGrzegi mieczyslakox@_NOSPAM_wp.pl ...

    > --

    Popros kretyna administratora tej strony, zeby chociaz delimiter prawidlowy
    ustawil...