-
Date: Wed, 26 Jan 2011 23:28:27 +0100
From: PaPi <r...@d...trzy>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
References: <ih9723$vs6$1@mx1.internetia.pl>
<r...@4...com>
<ihegak$brt$1@inews.gazeta.pl> <ihjj8p$37d$2@news.onet.pl>
In-Reply-To: <ihjj8p$37d$2@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 89.76.240.248
Message-ID: <4d40a046$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1296080966 89.76.240.248 (26 Jan 2011 23:29:26 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 21
X-Authenticated-User: papi.gd
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345754
[ ukryj nagłówki ]>> Znaczy się ze inflacja w tym czasie bylą dużo większa niż pokazywana w
>> propagandowych programach telewizyjnych.
>
> nie inflacja tylko warunki środowiskowe. Tam gdzie 10-20 lat temu można
> było po prostu zbudować drogę teraz trzeba robić estakady, ekrany,
> specjalne odwodnienia, kładki i tunele dla zwierząt itp.
Dokladnie tak.
Polska ma najbardziej restrykcyjne obostrzenia dotyczace halasu.
Dlatego tak wiele u nas ekranow akustycznych. Kompletnym nonsensem jest
chronienie w ten sposob pojedynczych zabudowan. Wtedy cena ekranow
czesto jest 2-3 krotnie wyzsza niz wartosc takiego domostwa.
Tyle, ze zgodnie z obowiazujacym prawem GDDKiA nie moze w prosty sposob
wykupic takich nieruchomosci.
O debilizmach w postaci wymogow zachowania teoretycznych korytarzy
migracyjnych zwierzat czy ochrony wod nie warto wspominac. Na potrzeby
odwodnienia drog wymaga sie budowe drogich w utrzymaniu systemow
separatorow w poblizu rzek. W tym samym czasie wprost z pol do tych rzek
na dlugosci dziesiatkow kilometrow splywaja nawozy sztuczne. Ale rolnicy
to poza gornikami i nauczycielami swiete krowy w tym kraju.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.01.11 23:51 J.F.
- 26.01.11 23:45 Jacek_P
- 26.01.11 23:47 Jacek_P
- 26.01.11 23:49 Jacek_P
- 27.01.11 00:25 Krzysiek Kielczewski
- 27.01.11 00:31 J.F.
- 27.01.11 08:36 Artur\(m\)
- 27.01.11 08:37 Artur\(m\)
- 27.01.11 09:45 Jarek Andrzejewski
- 27.01.11 10:50 PaPi
- 27.01.11 11:16 PaPi
- 27.01.11 11:18 PaPi
- 27.01.11 11:22 PaPi
- 27.01.11 11:51 PaPi
- 27.01.11 12:15 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=