  • Data: 2011-01-22 01:47:02
    Temat: Re: co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > Bzdura, robotnik w Chinach nie dość że zarabia grosze to jeszcze nie raz
    > w fabryce panuje reżim obozu pracy.
    > W przeciwieństwie do ciebie wiem co pisze bo akurat współpracuje z
    > Chińczykami (takimi prosto z Chin). Co ciekawe, Chińczycy są dumni ze
    > swojego kraju.
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł
    Co jest bzdurą. To ze mają materiały po cenach światowych? To nie bzdura tylko
    prawda. Na dodatek jako ogromy producent i odbiorca surowców trzęsą tym
    rynkiem. Na pewno ci robotnicy z Chin są z nie uprzemysłowionych rejonów. Tam
    faktycznie bogato nie jest. Ale napisałem o tym. W dużych okręgach
    przemysłowych pracownicy ciężko pracują. Ale to cecha tam mieszkających ludzi.
    Dumni są ze swojego kraju bo to ich kraj i naród. A nie jak tutaj bezmyslna
    hołota. Za swoją pracę dostają wynagrodzenie zbliżone do polskiego przy
    niższych kosztach utrzymania. Oczywiście mowa o robotnikach bo specjaliści to
    inna klasa. Oni zarabiają tak jak specjaliści w wysoko uprzemysłowionych
    krajach. Dużo więcej niż ich odpowiednicy w Polsce. To co napisałeś jest
    bardzo medialne. Male rączki i miska ryżu. A na dodatek obozy pracy.Wyobraź
    sobie ze tam miliard trzsta milionów ludzi mieszka. Tutaj wszyscy drą ryją ze
    więźniowie byczą sie w celach. Jesteś sobie w stanie wyobrazić ilu tam jest
    więżniów. Bo ja jakoś nie mogę, Chiny wysyląją na studia za granicą 20
    milionow maturzystów to więżniow moze być podobnie, albo więcej. Nie mam
    pojęcia. To żeby się nie byczyli zagonili ich do pracy. Jak tam żyje miliard
    trzysta milionow ludzi to i więzienia nie są na stu więźnow tylko na kilka
    tysiecy. No to że zaraz obozy koncentracyjne. Pewno rożowo w pierdlach tam nie
    ma ale na pewno nie ma komor gazowych i krematorów.