  • Data: 2016-05-16 18:42:28
    Temat: Re: co jest dzwonkiem w tym domofonie?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:nhcrt5$479$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > OK, rozumiem. Zatem przepraszam za pardon, że mnie tak skleroza łechce...
    > Mimo wszystko, zainteresowałbym się tą okolicą, może zrobili to na skróty
    > i wystarczyło by to "rozpleść"?

    W moim egzemplarzu PROEL-a 255 (rok produkcji w okolicy roku 2001) nie ma
    zworki RG. Zamiast opisu RG jest napisane: 1-2-3 regulacja głośności; 1 -
    gośno; 2 - cicho; 3 - bez dźwięku. Odnosi się to do pinów, które powinny być
    wlutowane w lewym dolnym rogu płytki, ale ich tam też nie ma wlutowanych. :)
    Można popróbować zwierać odpowiednie pola od ZW4.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba