  • Data: 2011-05-07 20:01:29
    Temat: Re: co jest do kurwy nędzy
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-07 19:42, venioo pisze:

    > Strzał w noge powinien kwestie jezdzenia samochodem rozwiazac na
    > dluuuzszy czas. A jakby poszedl do szpitala na NFZ, to mozliwe, ze do
    > konca zycia musialby jezdzic automatem ;)

    E tam. Strzelać do kierowców to nie. Też się kiedyś nie zatrzymałem
    do kontroli. Dogonili. Zapytali dlaczego się nie zatrzymałem.
    Odpowiedziałem "coś mnie popierdoliło". Uśmiali się, spisali
    papiery i puścili. Fakt: miałem 20 lat mniej. Ale adrenalina?
    Bezcenne.

    Co do strzelania, to chyba tylko problem z kibolami tak można
    by rozwiązać.

    Strzelec + obserwator + Barrett M82A1. 4 takie zestawy w każdym
    rogu stadionu gdzieś na górze i pierwszy kibol, co założy chustę
    na twarz i zacznie wyrywać fotele zarabia kulkę.
    Skończyły by się problemy z kibolami. Jakoś w chinach i rosji
    nie ma problemów z kibolami.