  • 1. Data: 2014-11-13 13:00:16
    Temat: co dla stalych klientow w orange ?????
    Od: dziubeks <d...@n...eu>

    co dla stalych klientow w orange ??? jestem z nimi ok 14 lat i
    zaproponowali mi to samo co dla nowego klienta. negocjowac z nimi czy
    sie przeniesc ????
    napiszcie jakie macie abonamenty i co w tym macie
    interesuje mnie opcja bez netu

  • 2. Data: 2014-11-13 13:06:16
    Temat: Re: co dla stalych klientow w orange ?????
    Od: dziubeks <d...@n...eu>

    > interesuje mnie opcja bez netu

    mialo byc bez telefonu

  • 3. Data: 2014-11-13 13:20:58
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-11-13 13:00, dziubeks pisze:
    > co dla stalych klientow w orange ??? jestem z nimi ok 14 lat i
    > zaproponowali mi to samo co dla nowego klienta. negocjowac z nimi czy
    > sie przeniesc ????

    Czyli potraktowali Cię jak wszystkie sieci wszystkich swoich klientów :-)

    --
    Gad Zombie
    http://gad.art.pl/ http://classic-games.pl/

  • 4. Data: 2014-11-13 14:29:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dziubeks" napisał w wiadomości
    >co dla stalych klientow w orange ??? jestem z nimi ok 14 lat i
    >zaproponowali mi to samo co dla nowego klienta.

    Co za czasy, dawniej by sie klient cieszyl, dzis narzeka :-)

    >napiszcie jakie macie abonamenty i co w tym macie
    >interesuje mnie opcja bez netu

    20zl za nielimitowane na komorki ... w nju.

    Tak ogolnie to mi sie wydaje ze operatorzy przechodza do jednolitej
    oferty - klient ma placic co najmniej 30zl/mc, lepiej zeby wiecej, a
    jak chce z telefonem to musi doplacic ... i dalszych znizek juz nie
    bedzie.

    J.

  • 5. Data: 2014-11-13 15:01:47
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 13 Nov 2014 13:00:16 +0100, dziubeks <d...@n...eu>
    wrote:

> [...]
    >sie przeniesc ????
    >napiszcie jakie macie abonamenty i co w tym macie

    Jeden numer w rodzinie przeniosłem po mniej więcej tylu latach do nju.
    Ostatnie przedłużenie w Orange to no limit do wszystkich za 80zł i nic
    taniej nie chcieli dać przy kolejnym przedłużeniu.
    Teraz za to samo wychodzi max 38zł, albo i mniej. Zależnie kto jak
    dzwoni:
    19zł no limit na komórki
    10zł no limit na stacjonarne
    9zł no limit sms
    Nju to marka Orange ale i tak jest róźnica między 80zł, a max 38zł za
    to samo.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-11-13 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dziubeks d...@n...eu ...

> [...]
    > sie przeniesc ????
    > napiszcie jakie macie abonamenty i co w tym macie

    Ja mam bodaj 130zł miesiecznie za 3 numery ze wszystkim czyli rozmowy, sms,
    mms, internet + dodatkowy sim z routerem LTE wifi do domowego internetu.
    Umowa na 24 miesiace, pierwszych 6 miesiecy gratis.

    Internet - 30GB miesiecznie na wszystkie numery, przez pierwsze 6 miesiecy
    LTE bez limitu.

    Sa tez minusy - np. 1,85zł za połaczenie z boa...

    PLAY

  • 7. Data: 2014-11-13 22:35:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-11-13 o 15:01, dizel pisze:
> [...]
    > taniej nie chcieli dać przy kolejnym przedłużeniu.
    > Teraz za to samo wychodzi max 38zł, albo i mniej. Zależnie kto jak

    Dokładnie takie same doświadczenia. Coś koło 40 zł za nolimit w pleju.
    (chyba bez smsów bo po co? ale ze stacjonarnymi :-) )

  • 8. Data: 2014-11-13 23:09:03
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 13 Nov 2014 22:35:29 +0100, z napisał(a):

    > Dokładnie takie same doświadczenia. Coś koło 40 zł za nolimit w pleju.
    > (chyba bez smsów bo po co? ale ze stacjonarnymi :-) )

    Drogo. W Playu w MiniMax na kartę 29 za nolimit rozmowy (ze stacjonarnymi
    włącznie), 9 za SMS'y nolimit, 5 zł za pierwsze 100kB (albo 50 - nie
    pamiętam) netu, kolejny 1 GB za 9 zł.
    Ja mam BlackBerry z BIS, więc płacę 29 zł za połączenia ze wszystkimi
    nolimit i 10 zł za BlackBerry e-mail, czyli net (z wyłączeniem stramingu i
    udostępniania dalej) bez limitu. Nawet konsultanci Play przyznają, że
    abonament mi się nie opłaca.
    I mam dostępną sieć salonów, w których mogę np wymienić kartę albo
    zarejestrować sobie numer.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 9. Data: 2014-11-13 23:26:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-11-13 o 23:09, P.B. pisze:
    > Drogo. W Playu w MiniMax na kartę 29 za nolimit rozmowy (ze stacjonarnymi
    > włącznie), 9 za SMS'y nolimit, 5 zł za pierwsze 100kB (albo 50 - nie
    > pamiętam) netu, kolejny 1 GB za 9 zł.

    Jestem abonamentowcem z wyboru :-)
    Też miałem przez 6 mies na początek 29 zł bez limitu + stacjonarne.
    Teraz mam umowę na 2 lata i gwarancję że abonament nie wzrośnie (39 zł) :-)
    Dziwne rozumowanie? Może nie do końca.

  • 10. Data: 2014-11-14 21:17:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Nov 2014 15:01:47 +0100, dizel napisał(a):
> [...]
    > Teraz za to samo wychodzi max 38zł, albo i mniej.
    > Nju to marka Orange ale i tak jest róźnica między 80zł, a max 38zł za

    I pozwolili przeniesc ?
    No bo wiesz ... ma pan swobode wyboru operatora, ale to nie jest
    zmiana operatora :-)

    Demobil byl (jest ?) tak samo oporny z Heyah.

    J.