  • 21. Data: 2011-12-07 18:19:59
    Temat: Re: co dają operatorzy za przejście do ich sieci
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 7 12 2011 18:16, Animka pisze:

    > A Orange zdejmie mi simlocka Orange za friko?

    Nie mam pojęcia, nie używam orange. Ale Play nie zdejmie Ci simlocka z
    fona od Orange.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 22. Data: 2011-12-08 08:27:38
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Animka nabazgrał(a):

    > Drogo. Chciałabym to sama zrobić.

    Wszystko zależy od modelu telefonu i softu na nim, na jednych się da na
    innych nie.

  • 23. Data: 2011-12-13 16:24:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości