    From: amos <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co 4-7 pajac ma halogeny ??
    Date: Tue, 14 Dec 2010 03:34:11 -0800 (PST)

    On 14 Gru, 11:42, "Przembo" <x...@x...xx> wrote:
    > Jak to znacznie pomaga to czemu nie? Ja jestem na tym punkcie odrobinke
    > przeczulony bo w 95% przypadków trafiam na takich co świecą bez potrzeby.
    > Jak taki jedzie za mna to zawsze uznaje że widoczność musi być mniejsza niż
    > 50m, w ogóle w kolumnie pojazdów czy w gęstym ruchu używanie jakichkolwiek
    > dodatkowych świateł poza na prawde nielicznymi przypadkami jest zbędnę i
    > irytujące.

    Tu Ci przyznam 100% racji. Niejednokrotnie ludzie wlaczaja dodatkowe
    swiatla zupelnie o nich zapominajac. A bardzo czesto mozna je wylaczyc
    gdy warunki sie zmienia.

    Nie chce nikogo tlumaczyc ale byc moze jest to spowodowane rozna
    tolerancja kierowcow na "trudne warunki na drodze". Mnie jednak
    bardziej przeszkadzaja tylne przeciwmglowe, niz halogeny szczegolnie
    gdy wlaczone w miescie w bardzo dobrych warunkach pogodowych.
    Najlepsze chyba rozwiazanie tego problemu to automatyczne wylaczanie
    sie swiatel po zgaszeniu silnika. Wyklucza to wtedy mozliwosc tego, ze
    ktos zapomnial je wylaczyc i jezdzi na notorycznym przeciwmgielnym.

    Przyznac tez trzeba racje, ze w pewnych warunkach swiatla mijania +
    halogeny pogarszaja widocznosc.

    --
    amos