  • Data: 2010-12-13 10:54:05
    Temat: Re: co 4-7 pajac ma halogeny ??
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *WS* w wiadomości
    news:8157bf47-45b4-43d6-843e-57f62639f864@fj16g2000v
    bb.googlegroups.com
    napisał(a):
> [...]
    > powietrza, spowodowanej mgłą, opadami atmosferycznymi lub innymi
    > przyczynami, a ponadto:
    > 1) kierujący pojazdem silnikowym jest obowiązany:
    > a) włączyć światła mijania lub przeciwmgłowe przednie albo oba te
    > światła jednocześnie,
    > Art. 51. 5. Na drodze krętej, oznaczonej odpowiednimi znakami
    > drogowymi, kierujący pojazdem może używać przednich świateł
    > przeciwmgłowych od zmierzchu do świtu, również w warunkach normalnej
    > przejrzystości powietrza.
    > czyli podczas opadow (w tym sniegu) mozna legalnie uzywac

    Strasznie płynna definicja, nieraz nie ma potrzeby używania wycieraczek, a
    opad występuje. Zasadność używania przecimgielnych już nie.

    > PS. Wczoraj wieczorem wracalem z Zywca i praktycznie wszyscy mieli
    > wlaczone (ja tez) - sypalo tak, ze na dlugich nie dalo sie jechac (jak
    > przy klasycznej mgle), a przeciwmgielne oswietlaly ladnie pobocze -
    > wszystko bylo zasypane sniegiem i trzeba bylo sie wpatrywac ile go
    > jest ;), zeby nie zakopac sie na poboczu... Jak juz warunki poprawily
    > sie na tyle, ze trojke mozna bylo wrzucic, to wylaczylem, bo juz nic
    > nie dawaly ...

    Ty wyłączyłeś, a wcześniej jechałeś w czasie solidnych opadów, droga
    kręta... To teraz sobie wyobraź obrazek z miasta nad morzem gdzie od dawna
    nie pada, a na w miare ładnie utrzymanych mokrych ulicach co chwile jedzie
    zapominalski. "to" fajnie określił z czego to wynika, dodatkowe reflektory
    to był luksus, tak u nasz jak i na zachodzie - widać wiele aut posiada tylko
    takie luksusowe wyposażenie :/

    Pozdr