  • Data: 2010-12-13 13:45:23
    Temat: Re: co 4-7 pajac ma halogeny ??
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *kamil* w wiadomosci news:ie4v0m$2vt$1@inews.gazeta.pl napisal(a):
    > A tak powaznie, to mnie jakos przeciwmgielne nie oslepiaja z przeciwka.
    > Jesli ktos ma problem, moze pora na wizyte u okulisty?

    Tak powaznie to chinskie ksenony zalozone przez domoroslych speców, zle
    wsadzone zarówki do reflektora (przykladowo H4 w reflektorze glownym czy
    P21/5W z tylu) czy naduzywanie swiatel to wielkiej róznicy nie ma. A takie
    ich ustawienie by strumien swietlny "atakowal" nisko przelatujace statki
    powietrzne to juz w ogóle bajka. W kazdych warunkach da sie jezdzic wiec
    moze faktycznie nie ma po co wymagac normalnosci... juz od dawna pomagam
    takim osobnikom :)

    Pozdr