    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co 4-7 pajac ma halogeny ??
    Date: Mon, 13 Dec 2010 10:25:51 +0100

    *Kris* w wiadomości news:ie3ihh$73k$1@mx1.internetia.pl napisał(a):
    > co to za moda by jezdzic na holegnach zima ?
    > nawet gdy sypie snieg widocznosc nie spadza ponize 50m
    > malo tego jest zima jezdnia czarna i mokra, czy snieg to bardziej oslepia
    > mozna jezdzic czy to typowe wiesniactwo i lans ?

    Jak dla mnie to jesteś po prostu nieuprzejmy za kółkiem, jak widzisz auto
    óswietlone jak choinka gdy nie ma takiej potrzeby nie możesz użyć długich
    lub tylnego przecimgłowego by pomóc temu kierowcy? Niektóre auta mają ten
    sam reflektor do długich i przecimgielnych, a dźwignia jakby bliżej
    kierownicy i szybciej się pomoże kierowcy jadącego z przeciwka, same zalety
    :)

    Pozdr

    PS. przednie przeciwmgielne i kryterium 50m nie ma żadnego związku