  • 21. Data: 2011-12-17 12:08:05
    Temat: Re: ciekawy przypadek - wypadek :)
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-12-16 21:02, J.F. pisze:

    > Olej na drodze ? urwany drazek kierowniczy ?
    >
    > To wrecz podejrzewam ze jedno z drugim nie mialo nic wspolnego - obrocilo
    > cie bo nie dostosowales predkosci do warunkow, a jak ogladales auto to
    > zauwazyles flaka, ktory nie wiadomo jak dlugo juz byl :-)
    >
    > W kazdym badz razie lekki spadek cisnienia nie daje drastycznych zmian
    > przyczepnosci.
    >

    > J.
    Na prostej drodze jadąc prosto bez hamowania może i nie, cyrk zaczyna
    się przy hamowaniu albo przy skręcaniu.
    W każdym razie, Fiestą wchodziłem w zakręty na dwóch kołach i mi się coś
    takiego nie zdarzyło. Bardzo mnie zaskoczyła ta ob-krętka;/

  • 22. Data: 2011-12-17 16:13:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Dec 2011 12:08:05 +0100, s2k napisał(a):

    > Na prostej drodze jadąc prosto bez hamowania może i nie, cyrk zaczyna
    > się przy hamowaniu albo przy skręcaniu.

    Tez nie.

    > W każdym razie, Fiestą wchodziłem w zakręty na dwóch kołach i mi się coś
    > takiego nie zdarzyło. Bardzo mnie zaskoczyła ta ob-krętka;/

    Rozumiem, ale przyczyny sa prawdopodobnie inne.

    Zreszta akurat latwo powtorzyc badanie.

    J.

  • 23. Data: 2011-12-20 13:51:29
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    W dniu 15.12.2011 19:40, to pisze:
    > begin Bydlę

    > Żywego?!!!1jeden

    Tak, znalazł na drzewie karmnik i tam zamieszkał.