  • Data: 2010-11-08 13:01:24
    Temat: Re: ciekawostka z Allegro
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 Nov 2010 11:39:13 +0100, wnekus napisał(a):

    > Niestety koledzy nie maja racji dotyczacych turbo sima itd, problem jest
    > gdzie indziej. W opisie aukcji jest podane "850/1800/1900" a nadajniki w
    > polsce pracuja na czestotliwosciach 900 i 1800. Z tego co wiem to 1800 jest
    > tylko w duzych miastach :) i tylko tam beda te szroty dzialac

    tak dokładnie to są losowo i losowo będzie to działać.

    Wiadomo, że z pewnością nie będzie działać w Play (bo ci używają 2100 i
    900), u pozostałych w kratkę, urządzenie nie jest już produkowane i
    wspierane, więc w zasadzie trzeba być niezłym desperatem, żeby się w to
    pakować.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam