    From: Krzysztof Warunek <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: ciekawe pozycjonowanie
    Date: Thu, 16 Jul 2009 12:16:09 +0000 (UTC)

    Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote in
    news:hkzxaf86l8yo$.dlg@kapselek.net:
    > Generalnie Google nie promuje witryn z dobrym kodem - jego własne
    > serwisy są swego rodzaju wykładnią tego, gdzie ta firma ma standardy
    > ;) Natomiast im mniej fizycznego kodu tym lepiej, choć nie jest to
    > jakieś megaisototne dla wyszukiwarki.

    wytyczne google
    http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.
    py?answer=35769

    > Linki są - nawet całkiem sporo. Dla wspomnianej subdomeny sony Yahoo
    > zarejestrowało ich ponad 2000.

    no juz sobie na mypagerank sprawdzilem, kajam sie

> [...]
    > Czytanie książek na niewiele się zda - w ten sposób zdobędziesz
    > teoretyczne podstawy dziedziny, natomiast do osiągnięcia sukcesu dla
    > trudniejszych fraz musisz już posiadać znaczące zasoby własne. Sama
    > optymalizacja witryny (o której nota bene głównie w tych książkach SEO
    > piszą) jest bardzo ważna, ale często jest dopiero fundamentem do
    > budowy pozycji w wyszukiwarce.
    >

    > Pytanie ile to jest "przyzwoity czas". Pozycjonowanie wymaga
    > cierpliwości. Wspomniana subdomena z "sony" istnieje w sieci jakieś
    > lat. To wystarczająco długo by wraz z linkami z dobrego (pod kątem

    czas potrzbeny, prawda - przyzwoity dla mnie = 6miesiecy

    > IMO to klasycznie pozycjonowana witryna, bez żadnych niespodzianek i
    > tricków.

    no nie do konca nagroamdzenie slow i subdomen, od lat google straszy
    np. juz we wspomnianym
    http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.
    py?answer=35769

    teraz mi obalony teorie na temat "blackseo" ze cos tym grozi
    choc jak zauwazyles nie uzywa zadnych trickow specjalnych

    > Długi staż w sieci, wystarczająca (choć nienajlepsza) optymalizacja,
    > dużo linkującego zaplecza. Żadnego cudowania no :)

    ogolnie rzecz biorac pierwszy raz o tym sklepie uslyszalem
    i troche sie zdziwilem, staz - ok, ale co z innymi stronami
    sklepami porownyarkami, forami uzytkownikowow tego sprzetu
    itd. gina przy jakims tam sklepie

    --
    pzdr KW