  • 1. Data: 2011-04-17 18:22:05
    Temat: ciekaw jesem...
    Od: "f" <p...@p...onet.pl>

    Poniewaz czesto porusza sie na ej grupie pewne tematy dotyczace
    firm, malych firm, duzych firm itp, ciekaw jestem czy moje pytanie
    nt roznic w tym jakim 'srodowiskiem' do zycie i programowania sa takie
    firmy wywola jakies odpowiedzi. [Mnie samego jesli o mnie chodzi
    firmy a zwlaszcza duze firmy niewiele obchodza - interesuje mnie
    programowanie a nie firmy, a programowanie na wlasna reke, w domu
    czy gdzies jest raczej o wiele bardziej wolnym swobodnym i lotnym
    programowaniem niz programowanie w firmie - ktore nie neguje moze
    byc zupelnie ok, ale nie zawsze jest] Tak wiec moje pytanie, (moze
    nudne i konwencjonalne ale zauwazylem ze takie tematy ciesza sie czesto
    powodzeniem a z drugiej strony takie zyciowe obserwacje jak sa ciekawe
    dobrze sie pisze i czyta) co sadza grupowicze czy w duzych firmach
    'rzadzi' raczej wieksza 'glupota' czy wieksza 'inteligencja'?
    (parac na komiksy o dilbercie - same z siebie nie do wytrzymania
    nudne wydaje sie ze 'rzadzi' tam glupota, jak to jest

  • 2. Data: 2011-04-17 19:45:21
    Temat: Re: ciekaw jesem...
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Trzeba przyznać, że Ty to masz gadane...

  • 3. Data: 2011-04-17 20:17:11
    Od: " kenobi" <f...@N...gazeta.pl>

    Szyk <s...@o...pl> napisał(a):

    > Trzeba przyznać, że Ty to masz gadane...

    Nie czuje zebym mial specjalnie gadane (w tym akurat poscie
    obawiam sie przy tym zreszta ze mimowolnie jakby skopiowalem styl piasnia
    jakiegos innego grupowicza czy dwu )
    Ostatnio ogolnie jestem okrpnie niezadowolony -
    mialem malo merytorycznych wypowiedzi natomiast moje wypowiedzi nt
    glupoty i brzydoty zostaly wymuszone
    - bo naprawde rozdraznia mnie i wyprowadza z rownowagi czasem poczucie
    glupoty i brzydoty jakie serwuja mi niektorzy grupowicze
    - a czasami ostatnio jestem na glupote i brzydote (nie tylko forum -
    czesto tez realnego swiata albo swiata radia i tv tak uczulony ze
    ledwo zipie)
    Moze za duzo gadam, a za malo chodze do bibloteki
    (jedno ze nie mam ostatnio nic ciekawszego do roboty (z rozrywek)
    i net pod reka ale tracic czas na pyskowki to na pewnp nie jest cos
    co lubie) postaram sie chyba albo wymyslic cos merytoryczniejszego
    albo zniknac zdeczka

  • 4. Data: 2011-04-17 20:38:28
    Od: " fir" <f...@N...gazeta.pl>

    apropos elokwencji o ten koles jest swoiscie elekwentny
    (stary kawalek z dziwnie polamanego hiphopowca):

    (itd)