  • 61. Data: 2010-06-15 15:14:13
    Temat: Re: chyba znalazlem moj znaczek na allegro
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "SET" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:hv7p2c$9ok$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja już się wyleczylem z prób współpracy z Policją gdy mi coś zniknie z
    > samochodu, działki, piwnicy.

    Taka prawda... na psiarni uslyszalem, ze "Policja to nie W11" i nie poradza.

  • 62. Data: 2010-06-15 15:29:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-15 15:14, neoniusz pisze:
    > Użytkownik "Rafał"<r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I jakos dziwnie wiekszosc zdjec z profilu na nk zniknelo ;)

    Nie ma, że dziwnie, skoro nagle dostał 1500 wejść na profil. I to tylko
    dlatego, bo nie potrafiliście zachować anonimowości. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 63. Data: 2010-06-15 15:32:25
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 15.06.2010 15:29, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Nie ma, że dziwnie, skoro nagle dostał 1500 wejść na profil. I to tylko
    > dlatego, bo nie potrafiliście zachować anonimowości. :P

    Nie powiesz, że sam nie wszedłeś :P

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 64. Data: 2010-06-15 15:34:35
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Nie powiesz, że sam nie wszedłeś :P

    A wiesz że mozna ukryć możliwośc pokazywania odwiedzin??

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 65. Data: 2010-06-15 15:35:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-15 15:32, marjan pisze:

    > Nie powiesz, że sam nie wszedłeś :P

    Nie mam konta, zlikwidowałem jak tylko zaczęło się tam robić bagno. :P

  • 66. Data: 2010-06-15 15:36:15
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    > Nie powiesz, że sam nie wszedłeś :P

    Marcinowi pewnie idzie o: "Nie pokazuj innym, że oglądałem ich profil
    (jednocześnie nie będziesz widzieć kto oglądał Twój profil)."

  • 67. Data: 2010-06-15 15:39:55
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 15.06.2010 15:34, Lewis pisze:
    > Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > A wiesz że mozna ukryć możliwośc pokazywania odwiedzin??

    Oczywiście, że wiem. Sam z takowej korzystam od kiedy włączyli funkcję
    "podglądacza".

  • 68. Data: 2010-06-15 15:41:46
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 15.06.2010 15:36, Rafał pisze:

    > Marcinowi pewnie idzie o: "Nie pokazuj innym, że oglądałem ich profil
    > (jednocześnie nie będziesz widzieć kto oglądał Twój profil)."

    Hmm.. No tak, faktycznie to by miało większy sens. Na początku
    zachowanie anonimowości skojarzyłem z napisaniem w tym wątku numeru
    profilu tej osoby.

    Mea culpa ;)

  • 69. Data: 2010-06-15 15:45:46
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hv7v7m$a2k$1@news.dialog.net.pl...

    > Nie ma, że dziwnie, skoro nagle dostał 1500 wejść na profil. I to tylko
    > dlatego, bo nie potrafiliście zachować anonimowości. :P

    Mysle, ze opis na gg " TOTAL WKURWIENIA !!" mowi wszystko.

  • 70. Data: 2010-06-15 15:49:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-15 15:45, neoniusz pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"<e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości news:hv7v7m$a2k$1@news.dialog.net.pl...

    > Mysle, ze opis na gg " TOTAL WKURWIENIA !!" mowi wszystko.

    Skądinąd wiem, że i pewne służby lubią sobie poczytać nasze wypociny.
    Mam cichą nadzieję, że to oni byli pierwsi. :)