  • 11. Data: 2010-02-03 09:56:53
    Temat: Re: [chyba nie było] V8 od teraz w Twoim aucie ;)
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Nie no szpas :D podoba mi sie:) Biore dwa. Jeden wezme dla Cavallino,

    Rotfl ;-))))))))))

  • 12. Data: 2010-02-03 10:32:53
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Na marginesie: to cudo analizuje ślad wachnięć napięcia w zasilaniu 12V
    > czy może probuje łapać zakłucenia od cewek z eteru? Bo poza wtyknieciem
    > tego w gniazdo zapalniczki nie widze nic innego.

    Czyli w dieslach nie zadziala...

    --
    Picasso

  • 13. Data: 2010-02-03 10:56:10
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 10:32:53 +0100, P_ablo napisał(a):

    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli w dieslach nie zadziala...

    "SoundRacer works on most car models in the world, also diesel and
    FlexiFuels. Automatic transmission is no problem either. Check the
    SoundRacer Listed Cars for compatibility."

    Daniel
    Brava 80 SX P.M.S./BBM Klub Edition
    "Nie używaj kierunkowskazów - po co wróg ma znać twoje zamiary"

  • 14. Data: 2010-02-03 11:39:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil d" <k...@t...pl> wrote in message
    > "SoundRacer" http://www.youtube.com/watch?v=b9XAC-BvUyo
    >
    > Będzie nowy hit wieś-tuningu ;)

    Ja tam czekam na symulator dzwieku 1.9TDI do mojej Corvetty.

  • 15. Data: 2010-02-03 11:44:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 08:15:47 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > ze 4 naklejki by mi się przydały - przedostatnia spłynęła na myjni późna
    > jesienią :)

    To wbijaj na priv. :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2010-02-03 12:40:41
    Od: krz <a...@g...pl>

    kamil wrote:

    > "kamil d" <k...@t...pl> wrote in message

    > Ja tam czekam na symulator dzwieku 1.9TDI do mojej Corvetty.

    odłącz kabel WN od co drugiego cylindra :)

  • 17. Data: 2010-02-03 12:47:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krz" <a...@g...pl> wrote in message

    > odłącz kabel WN od co drugiego cylindra :)

    No i palic mniej bedzie, czyli taka hybryda. Na wycieczke rodzinna jak TDI,
    a po wpieciu kabli zabawka na weekend. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-02-03 13:36:47
    Od: monowalker <m...@n...pamietam.mai.la>

    W dniu 2010-02-02 22:32, kamil d pisze:
    > "SoundRacer" http://www.youtube.com/watch?v=b9XAC-BvUyo
    >
    > Będzie nowy hit wieś-tuningu ;)

    Będzie instalowane w elektrycznych samochodach, tak jak Apple w
    myszkach, dźwięk kliknięcia odtwarza przez wbudowany głośnik.

    --
    monowalker

  • 19. Data: 2010-02-03 16:28:54
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Danny" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    > "SoundRacer works on most car models in the world, also diesel and
    > FlexiFuels. Automatic transmission is no problem either. Check the
    > SoundRacer Listed Cars for compatibility."

    Nie doczytalem, z tego wniosek, ze "po kablach" wchodzi.

    Picasso

  • 20. Data: 2010-02-04 02:25:23
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 13:36:47 +0100, monowalker napisał(a):

    > Będzie instalowane w elektrycznych samochodach, tak jak Apple w
    > myszkach, dźwięk kliknięcia odtwarza przez wbudowany głośnik.

    Cwany producent to jeszcze rozbuduje o sklep on-line dostępny z ekranu w
    samochodzie. $1.99 za dźwięk rzędowej czwórki, $9.99 za V8 i $24.99 za
    Kubicę robiącego "wrrr, wrrrrrrr!" ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl