  • Data: 2016-01-13 09:08:37
    Temat: Re: chrapiesz [OT]
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-13 o 01:45, Pszemol pisze:
    > "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> wrote in message

    > To naprawdę nie moja wina że Twój słownik jest ograniczony.
    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/obstrukcja.html

    Tak, też polecam ten słownik, mimo iż nie wyjaśnia znaczenia słowa
    "obturacyjny" lub "obturacja". Przeczytaj jeszcze raz opis do hasła
    "obstrukcja" i zastanów się czy pasuje to w Twoim zdaniu.

    Za to tu coś jest o obturacji:
    http://sjp.pl/obturacja

    ps. Nie ma co się kłócić, po prostu zasugerowałeś się angielskim
    znaczeniem słowa "obstruction", które jest trochę szersze niż w języku
    polskim i faktycznie oznacza jakiś zator, tamowanie, utrudnianie ruchu.
    Pewnie codziennie w drodze do pracy zdarza Ci się jakiś "obstruction"
    (np. traffic jam) :) i stąd to skojarzenie.