  • Data: 2016-01-13 01:43:40
    Temat: Re: chrapiesz
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:56954989$0$642$65785112@news.neostrada.pl...

    > Chrapiacy spi calkiem dobrze, niewyspana chodzi zona :-)

    Wydaje mu się, że całkiem dobrze... tylko potem jest zmęczony.

    > http://www.medonet.pl/zdrowie/zdrowie-dla-kazdego/ch
    rapanie-przyczyny-i-metody-zwalczania,artykul,171375
    8.html
    > "Lekarze twierdzą, że 60 proc. dorosłych chrapie w tzw. fizjologiczny
    > sposób i nie jest to szkodliwe dla zdrowia"
    >
    > Co prawda 40% to sporo ...

    To raz, a dwa - gdzie stawiają granicę między "fizjologią" a patologią.
    Bo chrapanie nie istniałoby gdyby powietrze nie napotykałoby
    na swojej drodze przeszkód - dźwięk ten bowiem jest wynikiem
    właśnie obstrukcji. Pewnie "fizjologiczne" chrapanie jest wtedy, gdy
    tlenu jeszcze wystarcza do funkcjonowania oranizmu, mimo obstrukcji.

    > A co jeszcze ?
    > To sie teraz dopytaj jak wygladaja pierwsze badania na PJ ... tak samo ?

    Nie chce mi się :-) Ale może kiedyś przy okazji...