    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: choroba zawodowa
    Date: Thu, 17 Nov 2022 10:37:42 +0100

    On 17/11/2022 10:02, Ghost wrote:
    > Nieprawda. Nie trzeba byc introwertykiem

    Oczywiście, że nie prawda. Przecież nigdzie nie napisałem, że trzeba. Te
    cechy są po prostu dobe dla zawodu programisty. Natomiast wymagane to na
    przykład posiadanie wiedzy z zakresu programowania czy biegania w
    kapciach. Serio mówię.

    > No ale ja nie mialem egzaminu z autyzmu :P

    Może czas zrobić?

    > C++, nie kombinuj

    No to tak jak i ja!

    > Mi Twoje doswiadczenia wydaja sie na poziomie wlasnie z fakturopolexow,
    > pojawiaja sie u nas na rekrutacjach ludzie z takich firm i to oni
    > glownie sa dziwni. Ale tez ich poziom sprawnosci w C++ jest dosc zenujacy.

    Tu możesz mieć całkowitą rację. Z tym wydawaniem się.

    > Kombinujesz jak kon pod gorke.

    Niestety to autentyk, choć ma już ~7 letnią brodę.

    Nara. I gitara.