  • 101. Data: 2017-06-02 15:32:35
    Temat: Re: cholerne szeryfy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W porownaniu do braku szeryfa ? Tak.
    >
    > Przeciez masz opis, tudziez oczy i widzisz - jeden pas zajety, czasem
    > jakis cham kolejke ominie ale chamow jest na tyle malo, ze jeden pas
    > prawie caly wolny.
    >
    > Przyjezdza szeryf, niby blokuje pusty pas, ale na ten pas i tak malo
    > kto wjezdzal.
    > A jak za nim sie ustawiaja na dwoch pasach, to w miare posuwania sie
    > szeryfa do przodu wolnego miejsca ubywa.
    >
    > Nie podobaja sie wam szeryfowie ? To sie umowcie w grupe inicjatywna
    > ze 20 aut i pojedzcie pustym pasem do konca.
    > Moze taka masa cos zmieni w narodzie...

    Bo za szeryfem ustawiły się 4 samochody?
    hahaha, skąd wiesz ile pojechałoby gdyby szeryfa nie było...
    Ogólnie - zenada.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 102. Data: 2017-06-02 15:32:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Kulturalni debile.
    > Stoi grzecznie kolejka na 1 pasie, to sie ustawiaja grzecznie w
    > kolejce.
    > Stoi grzecznie kolejka na 2 pasach, to sie ustawiaja grzecznie w
    > kolejce.

    Sam widzisz do czego prowadzi niewiedza.
    A kulturalny debil to nadal debil...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 103. Data: 2017-06-02 16:02:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 02.06.2017 o 09:58, J.F. pisze:

    >I prld. A dlaczego 30 a nie 15 czy 50 czy 200? Na co komplikowac
    >sobie życie. Jedziesz do końca wrzucasz kierunek, wjeżdzasz. Proste
    >jak jebanie.

    Nie wjezdzasz, bo obok jedzie inne auto.
    Wiec hamujesz, bo z przodu masz barierke, drugie auto obok tez hamuje,
    zeby cie wpuscic, albo nie hamuje, bo chama co omina kilometrowy korek
    wpuszczac nie bedzie, wiec czekasz i patrzysz co sie dzieje i w
    efekcie dwa pasy stoja zamiast jechac.

    15m to jest dlugosc tira, ktory moze akurat jechac obok, jeden to za
    malo, 200m to wyraznie za duzo - wiec te 30-100 m wydaja mi sie
    optymalne.

    Tzn 100m wczesniej sie przymierzac do miejsca, 30m wczesniej juz
    wjezdzac.

    Inaczej w miescie, gdzie korek czesto stoi, a tirow mniej.

    J.

  • 104. Data: 2017-06-02 16:04:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Tylko gdyby ilosc szeryfów dążyła do 100%.
    >Tylko czy wtedy byliby jeszcze szeryfami czy juz *normalnymi*
    >kierowcami?

    Wystarczyloby IMO 10%. Moze nawet 1%.

    Niestety - jak widzisz w opisie - 2-3 km korka i tylko jeden szeryf
    :-)

    J.

  • 105. Data: 2017-06-02 16:06:47
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-06-2017 o 14:00, z pisze:

    > Najpierw wyluzuj, potem pomyśl a dopiero wtedy rzucaj kalumniami :-)

    Dopóki sam nie zrobisz jak piszesz, tylko bredzisz od rzeczy, to nie są
    kalumnie, tylko czysta prawda.

  • 106. Data: 2017-06-02 16:09:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-06-2017 o 11:38, SW3 pisze:

    > Jeden pas propagujesz Ty.

    Dwa.
    Staję zawsze na najkrótszym, jak każdy tak będzie robił to nie będzie
    problemu.
    A że jakieś niedouczone tłuki wolą wypisywać głupoty zamiast zrozumieć
    na czym polega jazda na zamek, to już nie moja wina - za debili nie
    odpowiadam.

    >Byle bez szeryfów, żebyś mógł ominąć jak
    > najwięcej UDAJĄC zwolennika jazdy na zamek.

    Nie tłucz głupot i nie rzucaj oszczerstwami.
    PLONK WARNING !!!!

  • 107. Data: 2017-06-02 16:11:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Dokładnie. A ci z tyłu co to ich wylewajacy sie korek blokuje to
    >niech
    >czekaja - przeciez nigdzie im sie nie spieszy.
    >Rece opadaja...

    Opadaja - przeciez widzisz, szeryfa nie bylo, a caly pas wolny.
    I korek sie wylewa. No tak po prostu jest :-)

    Jeden ww nie chcial stac na wylanym, wolal po chamsku objechac - ale
    jeden kierowca sytuacji nie zmieni.

    Za to z kazdymi metrem ktory szeryf podjedzie do przodu, to wolne
    miejsce przed znika, a za nim juz dwa pasy zajete.
    Poniewaz korek dopiero zaczal sie wylewac - to ma szanse dosc szybko
    zniknac z autostrady - wystarczy raptem kilka pojazdow.

    J.

  • 108. Data: 2017-06-02 16:11:49
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-06-2017 o 07:53, J.F. pisze:

    > Wolne miejsce i bez szeryfa bylo stracone.

    Nie było.
    Mądrzejsi korzystali, durnie stały na prawym i traciły czas - prawidłowa
    kara za głupotę.

  • 109. Data: 2017-06-02 16:12:40
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-06-2017 o 08:17, Miller Artur pisze:

    > statycznie masz rację.

    Ktoś widział sprawny zamek zapinający się w połowie, z dziurą poniżej?
    To jest dokładne przeciwieństwo zamka.

  • 110. Data: 2017-06-02 16:14:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-06-2017 o 15:03, J.F. pisze:

    > Nie, to jest to co pisze - nie ma sie co tak slepo trzymac niemieckich
    > przepisow,

    Trzeba.
    Inaczej to wszystko nie ma sensu.

    >nie ma co podjezdzac do konca, wpasowywac trzeba sie
    > kilkadziesiesiat metrow wczesniej.

    Bzdura.