-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
.MISMATCH!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: cholerne szeryfy
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ogoatl$irn$1@dont-email.me> <592fcb73$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<ogoin3$8h8$1@dont-email.me>
<592fdec5$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<ogoskr$nd5$2@node1.news.atman.pl>
<592ffb8b$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
<ogp0ii$nd5$5@node1.news.atman.pl>
<59302088$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
<ogpgab$2tu$4@node2.news.atman.pl>
<593045d0$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
<ogphos$4s9$1@node2.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<X...@1...0.0.1>
<5931633c$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<59317d8f$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5931c244$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<ogsgr0$s7s$2@node2.news.atman.pl>
<5931c9de$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
<ogtem3$es2$1@node1.news.atman.pl>
From: z <...@...pl>
Date: Sat, 24 Jun 2017 07:29:44 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ogtem3$es2$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 31
Message-ID: <594df8c7$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.65.10.125
X-Trace: 1498282183 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 660 89.65.10.125:50371
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2875
X-Received-Body-CRC: 99006066
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608625
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-06-03 o 06:41, Shrek pisze:
> W dniu 02.06.2017 o 22:26, J.F. pisze:
>
>>> Przed szeryfem jest wolne miejsce, bo ci co pojechali już dawno są na
>>> przodku.
>>
>> Jakby ich bylo duzo, to by zapchali to wolne miejsce.
>
> Na pewno ich było mniej. Ile nie wiesz. Tak czy inaczej szeryf robi
> krecią robotę i nie rozumiem jak można go pochwalac. Nalezy sie mandat
> za tamowanie ruchu i koniec tematu. Po to ten asfalt wylali, żeby z
> niego korzystać.
>
Bo żeby zrozumieć przydatność szeryfów trzeba wznieść się na jeszcze
wyższy poziom intelektualny.;-)
1 - potulna jazda na jednym pasie żeby już być na odpowiednim i nie
kombinować
2 - Jazda na suwak czyli na hura do przodu żeby zająć jak naszybciej
niewykorzystany pas w celu skrócenia długości korka ale w tle z
egoistycznymi akcentami cwaniakowania.
3 - zajęcie wolnego pasa ale bez wyprzedzania innych, bez wciskania się
w kolejkę biorąc pod uwagę niestety występujące ludzkie emocje,
zachowania i nie powodując konfliktów na drodze.
Usiądź wygodnie w fotelu i pomyśl która 2 czy 3 opcja jest lepsza i
bardziej edukacyjna, przyjazna, skuteczna.
To nie boli :-)
z
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.17 09:11 Wiesiaczek
- 25.06.17 11:43 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe