  • Data: 2017-06-25 11:43:40
    Temat: Re: cholerne szeryfy
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-25 o 09:11, Wiesiaczek pisze:

    > Tymczasem po Warszawie jeździ się praktycznie bezstresowo, oczywiście
    > pomijając prowincjuszy, którzy stosuję swoje wiejskie nawyki (zasada:
    > nie wpuszczą mnie bo i ja też bym nie wpuścił) - więc od razu blokują
    > pas znikający na samym początku, zamiast dojechać nim do końca.

    Tych prowincjuszy jest wszędzie pełno nie tylko w DC.
    Często widzę takich, którzy sami z własnej woli zajmują pole position na
    znikającym potem za skrzyżowaniem pasie i już NA SKRZYŻOWANIU zaraz po
    ruszeniu stają, blokują lewy pas i zaczynają migać usiłując się wcisnąć.
    Jadący za nimi omijają ich z lewej, bo jest najczęsciej miejsce
    i na końcu znikającego pasa normalnie jadący "domykają" suwak a te
    palanty zjeżdżają ze skrzyzowania dopiero
    po zmianie świateł - obtrąbieni jeszcze przez ruszających z poprzecznego
    kierunku.
    Mimo, że mieli przed sobą pusto, cały pas wolny.