-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: cholerne szeryfy
Date: Sun, 4 Jun 2017 17:12:26 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <oh180n$93q$1@node2.news.atman.pl>
References: <ogoatl$irn$1@dont-email.me> <592fcb73$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<ogoin3$8h8$1@dont-email.me>
<592fdec5$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<ogoskr$nd5$2@node1.news.atman.pl>
<592ffb8b$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
<ogp0ii$nd5$5@node1.news.atman.pl>
<59302088$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
<ogpgab$2tu$4@node2.news.atman.pl>
<593045d0$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
<ogphos$4s9$1@node2.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
<X...@1...0.0.1>
<5931633c$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<59317d8f$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5931c244$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<ogsgr0$s7s$2@node2.news.atman.pl>
<5931c9de$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
<ogtem3$es2$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1496589143 9338 83.142.196.21 (4 Jun 2017 15:12:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Jun 2017 15:12:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.1.1
In-Reply-To: <1...@4...net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2606809
[ ukryj nagłówki ]W dniu 03.06.2017 o 17:33, J.F. pisze:
>>>> Idąc dalej twoim rozumowaniem, mistrz lewego pasa jest pożyteczny
>>>> robiąc zatwardzenie na autostradzie, bo przed nim i tak pusto, więc
>>>> widać nikt z tego lewego pasa nie korzysta i dopiero obecność debila
>>>> powoduje wykorzystanie 100% przepustowości:P
>>>
>>> Blad w rozumowaniu.
>>> Jakby taki dluzszy czas pojechal, to za nim bylaby dluga kolejka.
>>
>> No właśnie tak. I robi dobrą robotę, bo dwa pasy są optymalnie
>> wykorzystane. A nie tak, że lewy aoptymalnie luźniejszy - wniosek -
>> mistrz lewego robi dobrą robotę i bezpodstawnie na nich klną. Optymalnie
>> byłoby, żeby na początku jechały dwa tiry. Taka sama popieprzona logika
>> jak twoja.
>
> Cos se zacietrzewiles i nie rozumiesz bledow w logice.
Oczywistym jest, że jest tu zawarty błąd w logice. Dokładnie ten sam co
w twoim rozumowaniu.
>> W cywilizowanych regionach jest inaczej. Niestety konu ma rację - nie
>> dorośliście do cywilizacji i co gorsza nie chcecie dorosnąć:(
>
> No i w cywilizowanych rejonach szeryfow nie potrzeba.
> A niecywilizowanych pomagaja dorosnac.
No niestety - widać nie idzie przetłumaczć. No to EOT.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.17 14:35 J.F.
- 05.06.17 17:30 Cavallino
- 05.06.17 20:03 RadoslawF
- 06.06.17 15:25 SW3
- 23.06.17 23:23 ww
- 24.06.17 07:29 z
- 25.06.17 09:11 Wiesiaczek
- 25.06.17 11:43 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=