  • Data: 2017-06-03 16:49:11
    Temat: Re: cholerne szeryfy
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > A mogłeś kulturalnie zachęcić innych żeby zrobili to co szeryf.

    Czemu miałbym to robić?. Droga jest od jeżdżenia, gość "porusza się z
    prędkością utrudniającą ruch innym pojazdom". Mam nakłaniać innych do
    buractwa, a co ja z KODu?

    > Ale NIE. Musiałeś pokazać jaki z Ciebie chojrak i też potrafisz
    > szeryfować :-)

    Myślę, że parę osób było mi wdzięcznych. Nie dbam o to, że jakiś burak
    nie jest w stanie pojąć ani zasad ruchu drogowego, ani elementarnej
    kultury. Nie podejmuję się też tłumaczenia, czemu blokowanie pasa jest
    złe. To jak rozmowa z Rysiem P n/t... w zasadzie dowolny.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa