  • Data: 2017-06-02 21:56:48
    Temat: Re: cholerne szeryfy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA788D2C942C95budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Nie wypełnił się bo go ktos blokował...

    Kolega ww przyjechal, zastal na koncu 4 pojazdy i blokujacego.
    Znaczy sie ten blokujacy przed chwila zablokowal.

    A przed nim 2-3 km wolnego - a nikt nie blokowal.

    >No nie wiem, mogło być ich duzo wiecej.

    Czekamy wiec na opis ww co bylo dalej i jak sie zakonczylo.
    Bo na razie to zakonczyl opowiesc na jej poczatku.

    A co mamy gdybac - posluchajmy faktow.

    J.