eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodycholerne szeryfyRe: cholerne szeryfy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <ogoatl$irn$1@dont-email.me> <ogph0l$409$1@node2.news.atman.pl>
    <6gof5yvrr2ei$.rkj6uu0ale3p.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@4...net>
    <ogqvu1$h33$1@usenet.news.interia.pl>
    <cruyzcd3b8y5.12237re18lefd$.dlg@40tude.net>
    <ogr6cu$v1u$6@node1.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
    <X...@1...0.0.1>
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: cholerne szeryfy
    Date: Fri, 2 Jun 2017 15:03:00 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 43
    Message-ID: <59316205$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.112.110
    X-Trace: 1496408581 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 646 83.30.112.110:58512
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2606572
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA7888C33C813Cbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik SW3 s...@p...fm.invalid ...
    [...]
    >Nie oszukujmy sie, samochody nigdy nie ruszaja równomiernie, jedne sa
    >szybsze od drugich, jedni kierowcy sa lepsi od innych...
    >Ci którzy wtedy właczaja sie z drugiego pasa teoretycznie powinni
    >powodowac
    >zapychanie tych powstajacych wolnych przestrzeni.
    >Teoretycznie bo to działa jak kierowcy sa w miare ogarnieci,
    >natomiast
    >kuleje jak pojawi sie osiol ktory ni umie płynnie sie właczyc, jedzie
    >bojazliwie, dojedzie do konca, właczy kierunkowskaz i powoduje ze dla
    >jasnie pana praktycznie oba pasy musza sie zatrzymac.

    Dokladnie tak.

    Przy czym - tu sa rozne przypadki, w zaleznosci od przyczyn korka.
    W niektorych nie ma to znaczenia, bo korek i tak jest gdzie indziej.

    >Reasumujac - ci co sie czuja niepewnie za kierownica, powinni sobie
    >ten
    >manewr darowac.

    I ustawic sie na jednym pasie, dajac wolna droge lepszym od siebie ?
    :-)

    Nie, to jest to co pisze - nie ma sie co tak slepo trzymac niemieckich
    przepisow, nie ma co podjezdzac do konca, wpasowywac trzeba sie
    kilkadziesiesiat metrow wczesniej.

    >>Wprawni kierowcy dobijajacy do zamka tylko i wyłącznie usprawniaja
    >>ruch.
    >To tak samo jak motocyklista ktory ustawia sie przed samochodami na
    >przodzie skrzyzowania, nie blokuje ruchu bo ruszy duzo szybciej od
    >aut i
    >dzieki temu nie zajmuje miejsca miedzy samochodami.

    Tak jest.
    Gorzej, jak przyklad z niego biora motorowerzysci, albo rowerzysci ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: