  • Data: 2017-06-02 16:02:38
    Temat: Re: cholerne szeryfy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ogr6cu$v1u$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 02.06.2017 o 09:58, J.F. pisze:

    >I prld. A dlaczego 30 a nie 15 czy 50 czy 200? Na co komplikowac
    >sobie życie. Jedziesz do końca wrzucasz kierunek, wjeżdzasz. Proste
    >jak jebanie.

    Nie wjezdzasz, bo obok jedzie inne auto.
    Wiec hamujesz, bo z przodu masz barierke, drugie auto obok tez hamuje,
    zeby cie wpuscic, albo nie hamuje, bo chama co omina kilometrowy korek
    wpuszczac nie bedzie, wiec czekasz i patrzysz co sie dzieje i w
    efekcie dwa pasy stoja zamiast jechac.

    15m to jest dlugosc tira, ktory moze akurat jechac obok, jeden to za
    malo, 200m to wyraznie za duzo - wiec te 30-100 m wydaja mi sie
    optymalne.

    Tzn 100m wczesniej sie przymierzac do miejsca, 30m wczesniej juz
    wjezdzac.

    Inaczej w miescie, gdzie korek czesto stoi, a tirow mniej.

    J.