eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodycholerne szeryfyRe: cholerne szeryfy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: cholerne szeryfy
    Date: Fri, 2 Jun 2017 11:49:40 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 35
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <ogoatl$irn$1@dont-email.me> <ogph0l$409$1@node2.news.atman.pl>
    <6gof5yvrr2ei$.rkj6uu0ale3p.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@4...net>
    <ogqvu1$h33$1@usenet.news.interia.pl>
    <cruyzcd3b8y5.12237re18lefd$.dlg@40tude.net>
    <ogr6cu$v1u$6@node1.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.121
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1496404180 25235 79.173.35.121 (2 Jun 2017 11:49:40
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Jun 2017 11:49:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2606561
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik SW3 s...@p...fm.invalid ...

    >> I prld. A dlaczego 30 a nie 15 czy 50 czy 200? Na co komplikowac
    >> sobie życie. Jedziesz do końca wrzucasz kierunek, wjeżdzasz. Proste
    >> jak jebanie.
    >
    > Oglądnij sobie zamek błyskawiczny. Miejsca na ząbki z sąsiedniego pasa
    > są już gotowe przed miejscem, w którym się one łączą. Nie pojawiają
    > się dopiero w miejscu zazębiania.
    > Analogicznie na drodze - miejsca na samochody z sąsiedniego pasa
    > powinny być już wcześniej, żeby się to wszystko PŁYNNIE zazębiło. Jak
    > dopiero na samym końcu ma się włączać kierunkowskaz i zmieniać pas i
    > jadący obok ma gwałtownie hamować by wpuścić to nie będzie to płynne.
    >
    Nie oszukujmy sie, samochody nigdy nie ruszaja równomiernie, jedne sa
    szybsze od drugich, jedni kierowcy sa lepsi od innych...
    Ci którzy wtedy właczaja sie z drugiego pasa teoretycznie powinni powodowac
    zapychanie tych powstajacych wolnych przestrzeni.
    Teoretycznie bo to działa jak kierowcy sa w miare ogarnieci, natomiast
    kuleje jak pojawi sie osiol ktory ni umie płynnie sie właczyc, jedzie
    bojazliwie, dojedzie do konca, właczy kierunkowskaz i powoduje ze dla
    jasnie pana praktycznie oba pasy musza sie zatrzymac.
    Reasumujac - ci co sie czuja niepewnie za kierownica, powinni sobie ten
    manewr darowac.
    Wprawni kierowcy dobijajacy do zamka tylko i wyłącznie usprawniaja ruch.

    To tak samo jak motocyklista ktory ustawia sie przed samochodami na
    przodzie skrzyzowania, nie blokuje ruchu bo ruszy duzo szybciej od aut i
    dzieki temu nie zajmuje miejsca miedzy samochodami.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,
    a odpowiedzi nie uwzględniają innego niż mój punktu widzenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: