  • 51. Data: 2015-10-24 18:40:22
    Temat: Re: chmura 500GB [cross]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 23 Oct 2015 16:06:47 -0400, rs napisał(a):

    > no ty masz takie podejscie, a ja chce im pomoc, ale bez zbytniego
    > rozpieszczania.

    Uwierz mi - ja też niosę pomoc. Ale jeżeli komuś każde zaproponowane
    rozwiązanie problemu nie odpowiada, to sorry, ale ileż można prosić?

    > sprawa juz zalatwiona.

    Czytałem. :)

    > pliki sie spokojnie uploaduja. wszyscy czczesliwi jak biedronki. dalo sie?
    > dalo. <rs>

    Do pierwszego strzału, kiedy będzie miał wpaść plik o rozmiarze większym,
    niż dostępny limit. :)

    [ Szczerość. Zaleta, przez wielu nazywana chamstwem. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 52. Data: 2015-10-24 18:48:27
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/24/2015 12:40 PM, Przemysław Ryk wrote:

> [...]
    >
    > Czytałem. :)

    > Do pierwszego strzału, kiedy będzie miał wpaść plik o rozmiarze większym,

    takich plikow sa 4. sa juz spakowane samorozpakowujacym sie rarem, wiec
    nie ma zadnego problemu, ani z uploadem, ani z pobraniem i
    rozpakowaniem. <rs>

  • 53. Data: 2015-10-25 02:19:40
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 24 Oct 2015 12:48:27 -0400, rs napisał(a):

    (ciach...)

    > takich plikow sa 4. sa juz spakowane samorozpakowujacym sie rarem, wiec
    > nie ma zadnego problemu, ani z uploadem, ani z pobraniem i
    > rozpakowaniem. <rs>

    Aha. Licencja na RARa oczywiście zanabyta? ;)

    [ Moje aukcje na Allegro - http://tinyurl.com/al53a ]

  • 54. Data: 2015-10-25 03:03:32
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/24/2015 8:19 PM, Przemysław Ryk wrote:
    > Dnia Sat, 24 Oct 2015 12:48:27 -0400, rs napisał(a):
    >
    > (ciach...)

    > Aha. Licencja na RARa oczywiście zanabyta? ;)

    moja jest, a tamci moga jechac na wersji probnej. powinno wystarczyc. <rs>

  • 55. Data: 2015-10-25 08:03:19
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2015-10-25 o 02:19, Przemysław Ryk pisze:
    > Dnia Sat, 24 Oct 2015 12:48:27 -0400, rs napisał(a):
    >
    > (ciach...)

    > Aha. Licencja na RARa oczywiście zanabyta? ;)

    Do rozpakowania nie potrzeba płatnego softu.
    http://www.7-zip.org/license.txt
    :-)

    --
    http://monter.fm/

  • 56. Data: 2015-10-25 11:07:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    monter.FM napisa?(a):

    > Do rozpakowania nie potrzeba płatnego softu.
    > http://www.7-zip.org/license.txt
    >:-)

    Nie zawsze 7zip daje radę poprawnie rozpakować archiwa spakowane
    winrarem.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 57. Data: 2015-10-25 15:49:47
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 25 Oct 2015 08:03:19 +0100, monter.FM napisał(a):

    > Do rozpakowania nie potrzeba płatnego softu.
    > http://www.7-zip.org/license.txt
    > :-)

    Mnie tego tłumaczyć nie musisz. :D

    [ Feminizm istnieje tylko po to, żeby brzydkie kobiety zjednoczyć we ]
    [ wspólnotę. (Charles Bukowski) ]

  • 58. Data: 2015-10-25 16:42:59
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 25.10.2015 o 11:07, januszek pisze:
    > monter.FM napisa?(a):

    > Nie zawsze 7zip daje radę poprawnie rozpakować archiwa spakowane
    > winrarem.
    >
    > j.

    Zawsze można wejść na http://www.rarlab.com/rar_add.htm
    pobrać UnRAR for ...
    (gdzie w miejsce kropek każdy wybierze swój system operacyjny)
    UnRAR for Windows to freeware,
    na stronie Alexandera Roshala, twórcy WinRAR'a,
    jest nawet kod źródłowy unrar'a

    A następnym razem, gdy trzeba będzie komuś coś spakować
    to lepiej użyć od razu 7-zip'a,
    który jest mniejszy, szybszy, tworzy mniejsze archiwa
    i jest darmowy także do zastosowań komercyjnych.
    No i oczywiści potrafi podzielić archiwum na kawałki
    tworzyć pliki samorozpakowujące,
    i archiwa zaszyfrowane, zabezpieczone hasłem,
    gdzie nawet lista plików przechowywanych w archiwum
    jest zaszyfrowana kodem AES-256.

    --
    Robert

  • 59. Data: 2015-10-25 16:59:47
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 25 Oct 2015 10:07:20 +0000 (UTC), januszek napisał(a):

    > monter.FM napisa?(a):

    > Nie zawsze 7zip daje radę poprawnie rozpakować archiwa spakowane
    > winrarem.

    Możesz proszę podrzucić takiego przykładowego RARa? Osobiście z 7-zipa już
    od ładnych paru lat korzystam (obecnie wersja 15.09 beta) i takiego
    przypadku nie kojarzę.

    [ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli ]
    [ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem. ]
    [ (Chris Rock) ]

  • 60. Data: 2015-10-26 08:39:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Możesz proszę podrzucić takiego przykładowego RARa? Osobiście z 7-zipa już
    > od ładnych paru lat korzystam (obecnie wersja 15.09 beta) i takiego
    > przypadku nie kojarzę.

    Mogę, oczywiście :)

    j.

    --