  • 41. Data: 2015-10-20 07:48:28
    Temat: Re: chmura 500GB [cross]
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@and_here.go2.pl>

    Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...

    On 10/17/2015 5:23 AM, Przemysław Ryk wrote:

    > Cudownie. Spytaj, czy artyści i dziennikarze swoje prace za darmo oddają.
    > Nie? Chcą na tym zarabiać? Ohmujborze. Jak to tak?

    rozwiazanie siedzialo pod samym nosem. megacloud.
    zalozylem tam konto od kiedy megaupload wyplynal ponownie na powierznie,
    ale wtedy konto bylo przypisane do maszyny i trzeba bylo instalowac
    software do synchronizacji. teraz wlasciwie z nudow zarejestrowalem nowe
    konto i jest dokladnie to czego potrzebuje. sprawa jest wiece zamknieta.
    <rs>

    Pisałeś coś o dużych plikach - a MegaCloud na darmowym koncie pozwala na
    pliki max 2 GB.
    Większe (do 50 GB) tylko na koncie premium. Płatnym, niestety...

    (Tak przynajmniej napisali w FAQ)

    SM

  • 42. Data: 2015-10-20 09:19:15
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@and_here.go2.pl>

    Użytkownik "Sławek Maculewicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]

    pliki max 2 GB.
    Większe (do 50 GB) tylko na koncie premium. Płatnym, niestety...

    -----------
    O, przepraszam - nadinterpretacja.
    Nic nie wspomniałeś o rozmiarze pliku, a jedynie o tym, że będą to pliki
    wideo HD.
    Faktycznie, jeśli będą to niedługie klipy do montażu powinno wystarczyć.

    Aż sobie sprawdzę...

    SM

  • 43. Data: 2015-10-20 13:49:12
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/20/2015 3:19 AM, Sławek Maculewicz wrote:
> [...]
    > wideo HD.
    > Faktycznie, jeśli będą to niedługie klipy do montażu powinno wystarczyć.

    z tego co widze, to mowia o maksymalnej wielkosci pliku 500MB, to byloby
    troche malo. jesli jest 2GB jak mowisz, to z wyjatkiem doslownie paru
    plikow, powinno wystarczyc. dzisiaj bede sprawdzac jak to wyglada w
    praktyce. dzieki za uwage. <rs>

  • 44. Data: 2015-10-20 17:10:35
    Od: rs <n...@n...spam.info>

> [...]
    > wideo HD.
    > Faktycznie, jeśli będą to niedługie klipy do montażu powinno wystarczyć.

    tak. masz racje. pliki ponizej 2GB wchodza bez problemu. <rs>

  • 45. Data: 2015-10-21 09:00:22
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 19 Oct 2015 15:04:29 -0400, rs napisał(a):

    > dzieki, za sugestie, ale panie i panowie by sobie zyly popodcinali,
    > jakby zaczeli w tym grzebac. <rs>

    No to paniom i panom należy krótko zakomunikować, że jak chcą bezobsługowo
    niemal, to kosztuje to tyle i tyle miesięcznie, a nie bawić się niczym z
    bandą rozkapryszonych bachorów.

    [ A teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu! ]
    [ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]

  • 46. Data: 2015-10-23 22:06:47
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/21/2015 3:00 AM, Przemysław Ryk wrote:

    > No to paniom i panom należy krótko zakomunikować, że jak chcą bezobsługowo
    > niemal, to kosztuje to tyle i tyle miesięcznie, a nie bawić się niczym z
    > bandą rozkapryszonych bachorów.

    no ty masz takie podejscie, a ja chce im pomoc, ale bez zbytniego
    rozpieszczania. sprawa juz zalatwiona. pliki sie spokojnie uploaduja.
    wszyscy czczesliwi jak biedronki. dalo sie? dalo. <rs>

  • 47. Data: 2015-10-24 10:04:44
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 23.10.2015 o 22:06, rs pisze:

    > no ty masz takie podejscie, a ja chce im pomoc, ale bez zbytniego
    > rozpieszczania. sprawa juz zalatwiona. pliki sie spokojnie uploaduja.
    > wszyscy czczesliwi jak biedronki. dalo sie? dalo. <rs>

    Czy ktoś z nich próbował już pobierać te pliki
    wysłane wcześniej do MegaCloud.io ?

    Jak im się podoba prędkość pobierania na poziomie 48 kBps?

    --
    Robert

  • 48. Data: 2015-10-24 12:20:00
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 23/10/2015 21:06, rs wrote:

    > no ty masz takie podejscie, a ja chce im pomoc, ale bez zbytniego
    > rozpieszczania. sprawa juz zalatwiona. pliki sie spokojnie uploaduja.
    > wszyscy czczesliwi jak biedronki. dalo sie? dalo. <rs>

    "Nie chwal dnia..." - poczekaj, aż zaczną używać. ;D

    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 49. Data: 2015-10-24 17:29:32
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/24/2015 4:04 AM, Robert Winkler wrote:

    > Czy ktoś z nich próbował już pobierać te pliki
    > wysłane wcześniej do MegaCloud.io ?
    > Jak im się podoba prędkość pobierania na poziomie 48 kBps?

    owszem. już używają. nikt na razie nie narzeka, wiec chyba się podoba. a
    jak zaczną, to juz nie moja sprawa. można to było załatwić lepiej, ale
    nikt nie chciał wykazać dobrej woli, wiec jest to co jest. może im
    zacznie przeszkadzać, to wtedy ktoś wyłoży kasę i wtedy wrzuci się na
    szybszy serwer. dla mnie nie ma to znaczenia.

    natomiast z tobą jest problem.
    kiedy podałem, rozwiązanie, ty natychmiast wyskoczyłeś, ze wprowadzam
    ludzi w błąd, w zupełnie nieistotnej kwestii dziedzictwa nazwy servera.
    skoro byłeś taki obcykany, to mogłeś przecież wtedy podać informacje o
    wolnym transferze, co by było przydatne. ale nie. lepiej jest
    krytykować. prawda? <rs>

  • 50. Data: 2015-10-24 17:33:50
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/24/2015 6:20 AM, Michal Lukasik wrote:

    > "Nie chwal dnia..." - poczekaj, aż zaczną używać. ;D

    już używają. na razie są zachwyceni. zobaczymy jak zaczną ściągać pliki
    o wielkości 2GB. ale to już nie mój problem. zrobiłem w tej sprawie
    wszystko co moglem. <rs>