  • 31. Data: 2015-10-15 23:40:05
    Temat: Re: chmura 500GB [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/15/2015 4:20 PM, Przemysław Ryk wrote:

    > No sorry, ale jak się nie chce paru złotych zapłacić, to niech kombinują
    > inaczej.

    oni nie kombinuja. to artysci i dziennikarze. oni chca miec dostep do
    plikow i ich wiecej nie interesuje.

    > I mówię to z własnego doświadczenia, gdzie dla 30-osobowego stowarzyszenia
    > FTP z zasobami trzymałem u siebie za naprawdę śmieszne pieniądze. Napisana
    > instrukcja do korzystania z FileZilli, Total Commandera czy przeglądarki i
    > jakoś te 30 osób sobie z tym radzić potrafiło.

    tez tak nie raz robilem, ale juz mi sie odechcialo. <rs>

  • 32. Data: 2015-10-17 11:23:44
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 15 Oct 2015 17:40:05 -0400, rs napisał(a):

    > oni nie kombinuja. to artysci i dziennikarze. oni chca miec dostep do
    > plikow i ich wiecej nie interesuje.

    Cudownie. Spytaj, czy artyści i dziennikarze swoje prace za darmo oddają.
    Nie? Chcą na tym zarabiać? Ohmujborze. Jak to tak?

    > tez tak nie raz robilem, ale juz mi sie odechcialo. <rs>

    Ja robiłem raz. Jak był problem ciężki i ,,ale ja wszystko robiłam zgodnie z
    instrukcją" (a ja w logach widzę, że mhm jasne), to godzina mojej pracy
    kosztuje tyle i tyle. Och jak szybko się okazywało, że instrukcję wystawioną
    da się przeczytać ze zrozumieniem.

    [ Tak śmierdzą tylko pingwiny i niektóre zakonnice. ]
    [ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]

  • 33. Data: 2015-10-17 11:23:44
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 15 Oct 2015 17:37:37 -0400, rs napisał(a):

    > sa inne tansze. nie chodzi tutaj o pieniadze, ale o zasade. <rs>

    Ale jaką zasadę? ,,Nie płacę bo nie"?

    [ Kobieta jest jak cień, gdy ją gonisz - ucieka; gdy Ty podążasz ]
    [ w przeciwnym kierunku - ona podąża za Tobą. ]

  • 34. Data: 2015-10-17 12:48:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    rs wrote:

    > skoro "oplacało" sie rozdawac 50GB juz kilka lat temu, to mialem
    > nadzieje, ze moze sie rowniez "oplacic" rozdawanie 500GB chocby w
    > promocji? <rs>

    Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Szczególnie, gdy żarcie jest za darmo :-)

  • 35. Data: 2015-10-17 20:58:05
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/17/2015 5:23 AM, Przemysław Ryk wrote:

    > Ale jaką zasadę? ,,Nie płacę bo nie"?

    nie place bo nie mam do tego glowy, niech ktos inny to za mnie zalatwi.
    ale nikt inny tego nie zalatwi, bo nikt inny nie ma bedzie rejestrowal
    konta. itp. <rs>

  • 36. Data: 2015-10-19 01:43:43
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/17/2015 6:48 AM, Poldek wrote:

    > Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Szczególnie, gdy żarcie jest za darmo :-)

    nie jest to trafna analogia. <rs>

  • 37. Data: 2015-10-19 21:04:29
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/13/2015 7:27 PM, 2late wrote:

    > A moze rozwaz btsync i kazdy synchronizuje dane miedzy soba.
    > https://www.getsync.com/

    dzieki, za sugestie, ale panie i panowie by sobie zyly popodcinali,
    jakby zaczeli w tym grzebac. <rs>

  • 38. Data: 2015-10-19 22:11:53
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    > Cudownie. Spytaj, czy artyści i dziennikarze swoje prace za darmo oddają.
    > Nie? Chcą na tym zarabiać? Ohmujborze. Jak to tak?

    rozwiazanie siedzialo pod samym nosem. megacloud.
    zalozylem tam konto od kiedy megaupload wyplynal ponownie na powierznie,
    ale wtedy konto bylo przypisane do maszyny i trzeba bylo instalowac
    software do synchronizacji. teraz wlasciwie z nudow zarejestrowalem nowe
    konto i jest dokladnie to czego potrzebuje. sprawa jest wiece zamknieta.
    <rs>

  • 39. Data: 2015-10-19 23:29:17
    Od: Robert Winkler <n...@n...org>

    W dniu 19.10.2015 o 22:11, rs pisze:

> [...]
    > software do synchronizacji. teraz wlasciwie z nudow zarejestrowalem nowe
    > konto i jest dokladnie to czego potrzebuje. sprawa jest wiece zamknieta.

    Miałbym prośbę, abyś nie wprowadzał ludzi w błąd.

    Po tym jak FBI zajęło serwery serwisu megaupload
    Kim Dotcom założył w Nowej Zelandii nowy serwis mega.nz
    Można więc powiedzieć, że mega.nz jest spadkobiercą megauploadu.

    Znajdujący się w San Francisco serwis megacloud.io
    nie ma nic wspólnego z dawnym megauploadem

    --
    Robert

  • 40. Data: 2015-10-19 23:34:25
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 10/19/2015 5:29 PM, Robert Winkler wrote:

    > Miałbym prośbę, abyś nie wprowadzał ludzi w błąd.

    > Po tym jak FBI zajęło serwery serwisu megaupload
    > Kim Dotcom założył w Nowej Zelandii nowy serwis mega.nz
    > Można więc powiedzieć, że mega.nz jest spadkobiercą megauploadu.
    mega>
    > Znajdujący się w San Francisco serwis megacloud.io
    > nie ma nic wspólnego z dawnym megauploadem

    dzięki za sprostowanie i mentorski ton, który mnie naprawdę rozbawił. <rs>