  • 1. Data: 2009-02-23 10:18:28
    Temat: chcieliscie to macie :)
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Chcieliscie konto na NK, to macie ;)
    nudziłam sie to zrobiłam.

    konto nazywa sie uzytkownicy pl.rec.motocykle ;)
    oczywiscie konto fikcyjne.
    jak ktos chce dodac kilka fotek z wiekszych imprez - bedzie milo, ja
    niestety takich nie mam.

    Pozdrawiam

    E.
    chyba sobie w koncu siga zrobie

  • 2. Data: 2009-02-23 10:22:20
    Temat: Re: chcieliscie to macie :)
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Easy pisze:
    > Chcieliscie konto na NK, to macie ;)
    > nudziłam sie to zrobiłam.
    >
    > konto nazywa sie uzytkownicy pl.rec.motocykle ;)
    > oczywiscie konto fikcyjne.
    A mozna zapraszac do znajomych?:)
    --
    Qlfon, Kraków

  • 3. Data: 2009-02-23 10:30:28
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > A mozna zapraszac do znajomych?:)

    mozna. choc wielkiej wprawy w prowadzenu kont fikcyjnych nie mam ;)

  • 4. Data: 2009-02-23 10:54:07
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Easy" <e...@o...nospam.org> wrote in message
    > Chcieliscie konto na NK, to macie ;)
    > nudziłam sie to zrobiłam.
    >
    > konto nazywa sie uzytkownicy pl.rec.motocykle ;)
    > oczywiscie konto fikcyjne.

    Jak to sie mozna pomylic: wygladalas na osobe ktora zna sie na zartach ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & fun factory XT660X

  • 5. Data: 2009-02-23 10:59:29
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Elou!
    > "Easy" <e...@o...nospam.org> wrote in message

    > Jak to sie mozna pomylic: wygladalas na osobe ktora zna sie na zartach ;)

    kefir, przepraszam a co w tym dziwnego. Pomysł mnie sie spodobał.
    Jak pisałam, pracy za duzo nie mam ostatnio, nudze sie nieco a poziom
    tworzenia konta na NK jest adekwatny do moich umiejetnosci. ;) i usmeszek
    jest i w temacie i w i info.... ;)

    spoko, pracuje nad sigem

  • 6. Data: 2009-02-23 11:09:06
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

> [...]
    > Jak pisałam, pracy za duzo nie mam ostatnio, nudze sie nieco a poziom
    > tworzenia konta na NK jest adekwatny do moich umiejetnosci. ;) i usmeszek

    Aniu, no co Ty, nie przepraszaj. Przeciez w moim poscie tez byl usmieszek.
    Widac ze targaja Toba watpliwosci :-p

  • 7. Data: 2009-02-23 11:14:43
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    > "Easy" <e...@o...nospam.org> wrote in message
    >
    > Aniu, no co Ty, nie przepraszaj. Przeciez w moim poscie tez byl usmieszek.
    > Widac ze targaja Toba watpliwosci :-p

    a bo baby juz sa takie glupie ;) szczególnie jedna ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 8. Data: 2009-02-23 12:13:35
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 23 Feb 2009 12:14:43 +0100
    "Easy" <e...@o...nospam.org> wrote:

    > a bo baby juz sa takie glupie ;) szczególnie jedna ;)

    ;-O Nie dość że motocyklowa to zna swoje miejsce.
    Ale jak nic już zajęta.... ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 9. Data: 2009-02-23 12:20:49
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    y...
    "Easy" <e...@o...nospam.org> wrote:

    > a bo baby juz sa takie glupie ;) szczególnie jedna ;)

    ;-O Nie dość że motocyklowa to zna swoje miejsce.
    Ale jak nic już zajęta.... ;-)

    i stara ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 10. Data: 2009-02-23 13:15:46
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 23 Feb 2009 13:20:49 +0100
    "Easy" <e...@o...nospam.org> wrote:

    > ;-O Nie dość że motocyklowa to zna swoje miejsce.
    > Ale jak nic już zajęta.... ;-)
    >
    > i stara ;)

    "Oczy ma otwarte - żyje" ;->

    --