  • 11. Data: 2009-02-23 15:44:29
    Temat: Re: chcieliscie to macie :)
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Easy pisze:
    > Chcieliscie konto na NK, to macie ;)
    > nudziłam sie to zrobiłam.
    >
    > konto nazywa sie uzytkownicy pl.rec.motocykle ;)
    > oczywiscie konto fikcyjne.
    > jak ktos chce dodac kilka fotek z wiekszych imprez - bedzie milo, ja
    > niestety takich nie mam.

    ROTFL

    leże i nie wstane :)

    --
    piomay

  • 12. Data: 2009-02-23 16:12:46
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "piomay" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL
    >
    > leże i nie wstane :)
    i mowi to facet ktory sam ma konto na NK.. ciekawe ;) ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 13. Data: 2009-02-23 16:28:39
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Easy pisze:
    > Chcieliscie konto na NK, to macie ;)

    nie ma takiego foruma: NK.
    Może chodziło o NGK?
    http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=94
    340

    --

    pozdr
    pj

  • 14. Data: 2009-02-23 16:44:43
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Easy pisze:

    > Użytkownik "piomay" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

    > i mowi to facet ktory sam ma konto na NK.. ciekawe ;) ;)

    ale co w tym ciekawego ?

    Co posmiac sie nie mozna juz ?
    Zaraz sam dodam se plrecmotocykle do znajomych :P
    ROTFL dalej ;)

    --
    piomay

  • 15. Data: 2009-02-23 17:12:29
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    > ale co w tym ciekawego ?
    >
    > Co posmiac sie nie mozna juz ?
    > Zaraz sam dodam se plrecmotocykle do znajomych :P
    > ROTFL dalej ;)

    a ja to co robie?

  • 16. Data: 2009-02-24 08:37:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Easy wrote:

    > i mowi to facet ktory sam ma konto na NK.. ciekawe ;) ;)

    ale jednak jest róznica w posiadaniu swojego konta oraz konta fikcyjnego.
    Ja tam mam zablokowane w ogole odbieranie zaproszeń od kont fikcyjnycyh. Na
    liście (prócz jednego wyjątku) nie mam _żadnych_ kont fiklcyjnych, wszelkich
    "wszytskie kubusie swiata", czy osob, ktore kiedys widzialem ale ich po
    prostu nie znam.
    Można więc NK traktować "poważnie"

    Mozna wiec sie pośmiac, jesli sie ma ochote - co nie?

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI