  • 41. Data: 2010-04-11 00:25:53
    Temat: Re: chcesz się ścigać ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Apr 2010 16:07:16 +0200, Plumpi wrote:
    >Skoro czerpiesz z tego korzyści materialne to mam pytanie: czy robisz to
    >uczciwie odprowadzając stosowne podatki ?
    >Bo jeżeli nie to okradasz państwo czyli nas wszystkich.

    Niestety, ale w Polsce uczciwie zaplacic podatkow od zdjec sie nie da,
    ale to juz NTG :-)

    >tym od dziecka posiadałem dobry sprzęt fotograficzny, więc jako takie
    >pojęcie o fotografii i pracy światłem mam i potrafię odróżnić dzieło od
    >knota i mogę powiedzieć jedno: tutaj masz całkowitą rację, twoje zdjęcia to
    >knoty bez wyrazu i pomysłu, nie mówiąc już o złym oświetleniu i wielu
    >błędach fotograficznych,

    Jestes profesorem sz.p ?

    -co to jest sztuka ?
    -jak ja mowie ze cos jest sztuką, to to jest sztuka.
    Jak pan mowi ze coś jest sztuka, to to jest kicz.

    :-)

  • 42. Data: 2010-04-11 00:33:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Apr 2010 23:18:01 +0200, Plumpi wrote:
> [...]
    rowse_thread/thread/8d4b3442842638a4/d8c8602f38548de
    f?lnk=st&q=siepraw%2Btrzypion&rnum=1&hl=pl&pli=1

    >WOW
    >To coś nowego. Adaś zna się na elektryce, [...] ale nie wiedziałem, że
    >jest najlepszym na świecie narciarzem :D

    najlepszym to moze nie, ale kiedys byly w trojke na nartach.
    Zjechalem ja, zjechal Adam .. a trzeciego nie ma.
    Jak w koncu dojechal, to rzekl [ten trzeci] "chcialem pojechac tak ja
    wy, ale zapomnialem ze jezdze jak d* ".
    Wiec nie tak zle z Adamem.

    >Ciekawe czy zna się na muzyce ?

    Oldfielda tak.

    J.

  • 43. Data: 2010-04-11 01:20:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 23:27:56 +0200, Wojtek M. napisał(a):

    > egzaminatora gdy go oblał po ponownym zdawaniu egzaminu na prawko, po tym
    > jak mu zabrali. Pozostałe wypowiedzi to w większości bełkot frustrata
    > niestety.

    Kłamiesz ;) Nie zabrali.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 44. Data: 2010-04-11 01:21:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 23:36:41 +0200, Wojtek M. napisał(a):

    > Adam przestań w tym dniu, jemu prawka nie zabrali.

    Mnie też nie.
    A co jest specjalnego w tym dniu? Że w jednym miejscu zginęło tyle osób, co
    przez kilka dni na drogach w Polsce i media dostały sraczki?

  • 45. Data: 2010-04-11 02:32:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 11 Apr 2010 00:07:26 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Należysz do ZPAF ?

    Nie, do ZPGP. A Ty się wuj gnido latająca 120 na 70.

  • 46. Data: 2010-04-11 08:21:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > (...) Tak adasiu za pedofilię mogą ci nieźle
    > rozkalibrować "oczko" :D (...) Poza tym od dziecka
    > posiadałem dobry sprzęt fotograficzny (...)

    Może byś wziął jakieś psychotropy, czy coś?

    --
    cokolwiek

  • 47. Data: 2010-04-11 10:00:34
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > No coz, roznie mozna na to spojrzec.
    > Ze np Jurand ryzykuje w kazdym zakrecie, a pacjent jedzie bezpiecznie.

    Ja nie ryzykuję. Normalnie jadę. Wystarczy trochę umiejętności i jesteś w
    stanie zupełnie spokojnie przejechać zakręt szybciej, niż 80% innych
    użytkowników drogi.

    Jurand

  • 48. Data: 2010-04-11 11:00:58
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    wiadomości news:9w5ghyt7h5p2$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Nie, do ZPGP. A Ty się wuj gnido latająca 120 na 70.

    Czyli adasiu dupoknociarzu nie posiadasz oficjalnie statusu artysty, dlatego
    okradasz państwo i nas wszystkich, bo liczysz koszty uzyskania przychodu 50%
    bezprawnie. To teraz będziesz się wił dupoknociarzu przed urzędem skarbowym
    :D

  • 49. Data: 2010-04-11 11:01:58
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Może byś wziął jakieś psychotropy, czy coś?

    Jeżeli ich potrzebujesz to idź do lekarza.

  • 50. Data: 2010-04-11 11:04:16
    Temat: Re: chcesz się ?cigać ?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]

    Raczej miałem na myśli czy sam muzykuje, czy "czyta kropki" ? :)