  • 121. Data: 2010-04-13 21:08:34
    Temat: Re: chcesz się ścigać ?
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Wojtek M." <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hq2ega$uh6$1@news.agh.edu.pl...

    > Człowieku nie mam 20 lat i nie jeżdżę bmw e30

    ROTFL

  • 122. Data: 2010-04-14 12:08:55
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Wojtek M. pisze:

    > Człowieku nie mam 20 lat i nie jeżdżę bmw e30

    ale za to:

    > mam silnik 3.0 a z tyłu na klapie znaczek 2.0 tdi i lecze takich szybko hehehehe

    Leczysz ich więc pewnie dobrym przykładem - to godne pochwały

  • 123. Data: 2010-04-14 12:14:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    Plumpi wrote:

    > Postanowiłem więc walczyć z nim jego własną bronią, bo widzę, że tylko
    > to na niego działa i potrafi doprowadzić do furii, po której adaś
    > dostaje nauczkę, przechodzi mu i mam przez jakiś czas spokój.

    Efekt tego taki, że Adam na pokonanego czy nawet zmartwionego nie
    wygląda, a Ty się ośmieszasz.

    > Dam Ci przykłady adasiwych wypowiedzi pod moim adresem (...)

    To po co z nim dalej rozmawiasz? Czujesz jakiś wewnętrzny przymus?

    > Czyli jednak Cię to obchodzi ?

    Nie obchodzą mnie powody Waszych kłótni, komentuje śmieci które z nich
    wypływają na tej grupie.

    --
    cokolwiek

  • 124. Data: 2010-04-14 12:51:45
    Temat: Re: chcesz się ?cigać ?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Plumpi pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hps97l$4sg$1@news.onet.pl...

    > "Uwielbiam" ludzi intensywnie dyskutujących nie znających tematu dyskusji.
    > Konkretnie chodzi o dzialałność fotograficzną, a dokładniej fotografię
    > artystyczną

    Zostaw tę całą artystyczność. To nieistotne.
    Chodzi o tworzenie "dzieł" podlegających ochronie praw autorskich.

    > Co do działalności twórczej programistycznej oraz liczenia 50% kosztów
    > uzyskania przychodu to z tego co mi wiadomo nie przysługuje
    > programistom, choć mogę się mylić. Prawo to przysługuje twórcom, którzy
    > są artystami.

    Przysługuje, jeśli sprzedajesz dzieło (umowa o dzieło) i autorskie prawa majątkowe.
    Są firmy programistyczne które niemal całą działalność opierają na tej formie.

    Podobnie gdy napiszesz odpłatnie artykuł do czasopisma (będąc bądź nie
    dziennikarzem),
    wykonasz tłumaczenie, sprzedasz zdjęcia - cokolwiek chronionego prawami autorskimi.
    Oczywiście mowa o własnych zdjęciach a nie np. wykonaniu odbitek.
    A o ewentualne udowodnienie "właśności" nie martw się za autora :)

  • 125. Data: 2010-04-14 13:00:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Plumpi pisze:

    > Skoro jednak się wtrącasz to nie pisz, że Cię to nie obchodzi. Spróbuj
    > też spojrzeć obiektywnie i dociec przyczyny, a nie pochopnie oceniać
    > ludzi dając im pseudomedyczne porady.

    Gdy jakieś sąsiadki wrzeszczą na siebie na klatce schodowej i spać nie dają,
    to owszem, obchodzi mnie - żeby sobie poszły w cholerę, możliwie natychmiast.
    I nie zamierzam wnikać w to która ma "obiektywnie" rację.

  • 126. Data: 2010-04-14 13:03:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hq474s$2dbf$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > natychmiast.
    > I nie zamierzam wnikać w to która ma "obiektywnie" rację.

    Celne.
    Między innymi dlatego na takich jak Płaszczyc stosuję kf, żeby nie zaśmiecać
    grupy taśmowymi pyskówkami o posiadanie racji.

  • 127. Data: 2010-04-14 15:40:50
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:hq47de$apb$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Między innymi dlatego na takich jak Płaszczyc stosuję kf, żeby nie
    > zaśmiecać grupy taśmowymi pyskówkami o posiadanie racji.

    sądząc po warningach i takich tam to u ciebie w kf jest więcej ludzi niż na
    tej grupie sie odzywa;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 128. Data: 2010-04-14 15:50:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości

    > sądząc po warningach i takich tam to u ciebie w kf jest więcej ludzi

    Nie sądzę.
    Przy czym kapeluszników i pyskaczy do takiej kategorii nie można zaliczać.
    Więc ludzi i to normalnych praktycznie tam nie ma.

  • 129. Data: 2010-04-14 23:36:57
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Efekt tego taki, że Adam na pokonanego czy nawet zmartwionego nie
    > wygląda, a Ty się ośmieszasz.

    Tak tylko się moze wydawać osobie patrzacej z boku. W rzeczywistości adam
    dość mocno przeżywa każdą dyskusję, a zapędzony w "kozi róg" traci nad sobą
    kontrolę i dochodzi do furii. Kiedy wie, że nie jest w stanie wygrać z
    dyskutantem, a ten go gnoi na każdym kroku to staje się agresywny, straszy
    sądem i wyzywa. Po takim przeżyciu odpuszcza sobie na jakiś czas i wtedy ja
    mam miesiąc, dwa lub trzy całkowity spokój od adasia. Nie wtrąca się w moje
    dyskusje, które prowadzę z innymi i wtedy możemy normalnie dyskutować bez
    niego. Kiedy trochę odpocznie i mu znów kobita nie da zar...ć (choć
    zastanawiam się czy w ogóle daje) i zacznie mu walić w dekiel to wtedy znów
    odbija mu palma i przyłazi na grupę się wyżyć.
    Wypisuje pierdoły, które zawsze pisane są wg stałego, adasiowego schematu:

    1. Zaprzeczyć, nie pisząc żadnego wyjaśnienia. W ten sposób udaje, że jest
    autorytetem, choć prawie zawsze nie ma racji.
    2. Nazwać kłamcą.
    3. Nazwać idiotą.

    W ten spoób adaś próbuje wpłynać na pozostałych dyskutantów, żeby przestali
    wierzyć temu, przeciwko któremu występuje adaś.
    Gdybym pozostawił jego odpowiedzi bez udowodnienia, że on jest w błędzie to
    będzie się czapiał każdej wypowiedzi czując się silnym i bezkarnym.
    Kiedy rozwijam temat i udowadniam, ze on pisze bzdury wtedy adaś "mięknie".

    Oznaką jego mięknięcia jest kolejny szablonowy sposób zachowania i tak:
    1. Sprowadzić rozmowę na inny temat.
    2. Wyciągnąć stare konflikty.
    3. Poobcinać cytowania tak, zeby zmienić sens wypowiedzi i wmawiać, że
    rozmówca tak własnie myślał i to chciał powiedzieć.
    4. Kiedy rozmówca udowodni, że jednak adaś nie ma racji to zaczynają się
    chamskie inwektywy i wulgaryzmy.

    > To po co z nim dalej rozmawiasz? Czujesz jakiś wewnętrzny przymus?

    Bo to jest jedyny sposób na kolejne 2-3 miesiące spokoju :)
    Próbowałem juz nie reagować to się tak rozbestwiał, że w bezczelny sposób
    komentował każdą moją wypowiedź, która pozostawiona bez odpowiedzi mogła by
    być traktowana przez czytających jako racja adasia.

    On jest bardzo schematyczny i przewidywalny. Zdążyłem go dość dobrze poznać
    i mechanizmy wg których działa. Wiem też w jaki sposób go zmęczyć, aby mieć
    spokój przez dłuższy czas.
    Co trochę dochodzi między nami do ostrej wymiany poglądów i zdań. Prowadzimy
    wojny na kilku grupach przez kilka dni, po których nastaje 2-3 miesiące
    spokoju :D

    Przyjżyj się dokładniej jego wypowiedziom, nie tylko w stosunku do mnie, a
    zrozumiesz o co tu chodzi i kim jest adaś i jakie sposopby na niego
    najlepiej skutkują.

    > Nie obchodzą mnie powody Waszych kłótni, komentuje śmieci które z nich
    > wypływają na tej grupie.

    Wiele wypowiedzi to śmieci. Nawet ta dyskusja między nami to śmieci, które
    nie są związane z grupą, ani z tematem dyskusji, a jednak piszesz,
    dyskutujesz nie zwracając na to uwagi, ze to są także śmieci. Dlaczego niby
    to co ja generuję ma być złe, a to co Ty generujesz ma być dobre ? Wiesz,
    czasami warto mieć wobec siebie więcej samokrytycyzmu.

  • 130. Data: 2010-04-15 00:38:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 23:36:57 +0200, Plumpi napisał(a):

> [...]
    > kontrolę i dochodzi do furii. Kiedy wie, że nie jest w stanie wygrać z

    Oj tak, Jacusiu. Głosy Ci to powiedziały :D

    > Wiele wypowiedzi to śmieci. Nawet ta dyskusja między nami to śmieci, które

    W tym wszystkie Twoje :D

    --
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)