    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcesz się ścigać ?
    Date: Wed, 14 Apr 2010 23:36:57 +0200

    news:4bc59570$1@news.home.net.pl...

    > Efekt tego taki, że Adam na pokonanego czy nawet zmartwionego nie
    > wygląda, a Ty się ośmieszasz.

    Tak tylko się moze wydawać osobie patrzacej z boku. W rzeczywistości adam
    dość mocno przeżywa każdą dyskusję, a zapędzony w "kozi róg" traci nad sobą
    kontrolę i dochodzi do furii. Kiedy wie, że nie jest w stanie wygrać z
    dyskutantem, a ten go gnoi na każdym kroku to staje się agresywny, straszy
    sądem i wyzywa. Po takim przeżyciu odpuszcza sobie na jakiś czas i wtedy ja
    mam miesiąc, dwa lub trzy całkowity spokój od adasia. Nie wtrąca się w moje
    dyskusje, które prowadzę z innymi i wtedy możemy normalnie dyskutować bez
    niego. Kiedy trochę odpocznie i mu znów kobita nie da zar...ć (choć
    zastanawiam się czy w ogóle daje) i zacznie mu walić w dekiel to wtedy znów
    odbija mu palma i przyłazi na grupę się wyżyć.
    Wypisuje pierdoły, które zawsze pisane są wg stałego, adasiowego schematu:

    1. Zaprzeczyć, nie pisząc żadnego wyjaśnienia. W ten sposób udaje, że jest
    autorytetem, choć prawie zawsze nie ma racji.
    2. Nazwać kłamcą.
    3. Nazwać idiotą.

    W ten spoób adaś próbuje wpłynać na pozostałych dyskutantów, żeby przestali
    wierzyć temu, przeciwko któremu występuje adaś.
    Gdybym pozostawił jego odpowiedzi bez udowodnienia, że on jest w błędzie to
    będzie się czapiał każdej wypowiedzi czując się silnym i bezkarnym.
    Kiedy rozwijam temat i udowadniam, ze on pisze bzdury wtedy adaś "mięknie".

    Oznaką jego mięknięcia jest kolejny szablonowy sposób zachowania i tak:
    1. Sprowadzić rozmowę na inny temat.
    2. Wyciągnąć stare konflikty.
    3. Poobcinać cytowania tak, zeby zmienić sens wypowiedzi i wmawiać, że
    rozmówca tak własnie myślał i to chciał powiedzieć.
    4. Kiedy rozmówca udowodni, że jednak adaś nie ma racji to zaczynają się
    chamskie inwektywy i wulgaryzmy.

    > To po co z nim dalej rozmawiasz? Czujesz jakiś wewnętrzny przymus?

    Bo to jest jedyny sposób na kolejne 2-3 miesiące spokoju :)
    Próbowałem juz nie reagować to się tak rozbestwiał, że w bezczelny sposób
    komentował każdą moją wypowiedź, która pozostawiona bez odpowiedzi mogła by
    być traktowana przez czytających jako racja adasia.

    On jest bardzo schematyczny i przewidywalny. Zdążyłem go dość dobrze poznać
    i mechanizmy wg których działa. Wiem też w jaki sposób go zmęczyć, aby mieć
    spokój przez dłuższy czas.
    Co trochę dochodzi między nami do ostrej wymiany poglądów i zdań. Prowadzimy
    wojny na kilku grupach przez kilka dni, po których nastaje 2-3 miesiące
    spokoju :D

    Przyjżyj się dokładniej jego wypowiedziom, nie tylko w stosunku do mnie, a
    zrozumiesz o co tu chodzi i kim jest adaś i jakie sposopby na niego
    najlepiej skutkują.

    > Nie obchodzą mnie powody Waszych kłótni, komentuje śmieci które z nich
    > wypływają na tej grupie.

    Wiele wypowiedzi to śmieci. Nawet ta dyskusja między nami to śmieci, które
    nie są związane z grupą, ani z tematem dyskusji, a jednak piszesz,
    dyskutujesz nie zwracając na to uwagi, ze to są także śmieci. Dlaczego niby
    to co ja generuję ma być złe, a to co Ty generujesz ma być dobre ? Wiesz,
    czasami warto mieć wobec siebie więcej samokrytycyzmu.