eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Date: Sun, 15 Sep 2013 17:46:13 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <l14leb$j41$1@mx1.internetia.pl>
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <l121bp$39t$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1379260683 19585 83.238.168.227 (15 Sep 2013 15:58:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 15 Sep 2013 15:58:03 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <l121bp$39t$1@news.dialog.net.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504706
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl>

    >> Biorąc pod uwagę ceny paliw płynnych używanie nowoczesnego silnika
    >> parowego w samochodzie jest opłacalne.
    >> To lobby naftowe blokuje dalszy rozwój takich silników.
    >
    > Gdyby na paliwo nie było akcyzy to silnik parowy byłby mocno w tyle. Nie
    > oplacałby sie. Przewaga ekonomiczna wystepuje, nie dzieki lobby naftowemu,
    > które blokuje "pare" ale dlatego, ze paliwo do wewnetrznego spalania jest
    > ostro opodatkowane. Musisz ten podatek zaplacic bo nie masz wyboru. W
    > przypadku silnika parowego mozesz go skutecznie unikac i stad realna, w
    > skali mikro, oszczednosc. Tu logiczny wniosek przemysłu, ze nie oplaca sie
    > inwestowac w technologie na pare. Rzady moga w kazdej chwili zmniejszyc
    > akcyze, gdy ludzi masowo beda korzystac z włąsnego paliwa i spalac go do
    > podgrzewania wody, do poziomu który zatopiłby z miejsca opłacalnosc tej
    > branzy.

    Zmniejszyć ? ROTFL

    Nałożą akcyzę na wszystko co się da byle tylko mieć więcej kasy do
    przep...enia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: