-
X-Received: by 10.49.14.132 with SMTP id p4mr958901qec.2.1379170458008; Sat, 14 Sep
2013 07:54:18 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.14.132 with SMTP id p4mr958901qec.2.1379170458008; Sat, 14 Sep
2013 07:54:18 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!d5no11646qap.0!news-out.goog
le.com!gv3ni46qab.0!nntp.google.com!d5no16325qap.0!postnews.google.com!glegroup
sg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 14 Sep 2013 07:54:17 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <r...@4...net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.201.31;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.201.31
References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
<l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
<l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
<l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
<7...@p...pl.invalid>
<l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
<5230cff1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<l0qt9m$nmt$1@speranza.aioe.org> <l0qvvj$mvq$1@news.icpnet.pl>
<4...@g...com>
<l0sl9v$un9$1@news.task.gda.pl>
<9...@p...pl.invalid>
<r...@4...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
From: k...@g...com
Injection-Date: Sat, 14 Sep 2013 14:54:18 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504467
[ ukryj nagłówki ]W dniu sobota, 14 września 2013 14:07:45 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> Dnia Thu, 12 Sep 2013 17:16:52 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
>
> > Istotą tego, co pisał poprzednik nie jest technika ruszania i
>
> > umiejętności maszynisty. Jest nią to, że nie ma co zrobić z NADMIAREM
>
> > pary i NADMIAR jest nieregulowalny. Można go tylko wypuścić do
>
> > atmosfery. Lokomotywa jako napęd oczywiście ma możliwość regulacji
>
> > mocy. Kocioł jako źródło tego napędu ma straszliwą bezwładność
>
> > cieplną.
>
>
>
> No wlasnie - ma tez sporo wody, ktora akumuluje ten nadmiar mocy.
>
> A i moc pieca mozna regulowac.
>
>
>
>
>
> Rozpalka moze trwa dlugo (kolega chce zrobic taki co trwa krotko), ale
>
> parowozy jakos na stacji nie gwizdza, a ruszaja dosc zwawo.
>
>
>
> J.
na parowozach pracowali zawodowcy. Potrafili w miarę dokładnie przewidzieć na ile
przed startem dopakować do pieca. Parowozy nie ruszały z dokładnością do milisekund
tylko do kilku minut. Powiedzenie ze przed wojną według rozkładu jazdy można było
zegarki regulować nie świadczy że startowały z bardzo dużą dokładnością a że
przyjeżdżały na miejsce o określonym czasie.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.09.13 17:32 A.L.
- 14.09.13 18:03 the_foe
- 15.09.13 17:46 John Kołalsky
- 15.09.13 18:06 PlaMa
- 15.09.13 18:10 PlaMa
- 15.09.13 18:15 masti
- 15.09.13 19:08 John Kołalsky
- 15.09.13 19:36 masti
- 15.09.13 19:38 k...@g...com
- 15.09.13 19:41 b b
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=