eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • X-Received: by 10.49.14.132 with SMTP id p4mr958901qec.2.1379170458008; Sat, 14 Sep
    2013 07:54:18 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.14.132 with SMTP id p4mr958901qec.2.1379170458008; Sat, 14 Sep
    2013 07:54:18 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!d5no11646qap.0!news-out.goog
    le.com!gv3ni46qab.0!nntp.google.com!d5no16325qap.0!postnews.google.com!glegroup
    sg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 14 Sep 2013 07:54:17 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <r...@4...net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.201.31;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 188.33.201.31
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    <5230cff1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <l0qt9m$nmt$1@speranza.aioe.org> <l0qvvj$mvq$1@news.icpnet.pl>
    <4...@g...com>
    <l0sl9v$un9$1@news.task.gda.pl>
    <9...@p...pl.invalid>
    <r...@4...net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sat, 14 Sep 2013 14:54:18 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504467
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 14 września 2013 14:07:45 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Thu, 12 Sep 2013 17:16:52 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    >
    > > Istotą tego, co pisał poprzednik nie jest technika ruszania i
    >
    > > umiejętności maszynisty. Jest nią to, że nie ma co zrobić z NADMIAREM
    >
    > > pary i NADMIAR jest nieregulowalny. Można go tylko wypuścić do
    >
    > > atmosfery. Lokomotywa jako napęd oczywiście ma możliwość regulacji
    >
    > > mocy. Kocioł jako źródło tego napędu ma straszliwą bezwładność
    >
    > > cieplną.
    >
    >
    >
    > No wlasnie - ma tez sporo wody, ktora akumuluje ten nadmiar mocy.
    >
    > A i moc pieca mozna regulowac.
    >
    >
    >
    >
    >
    > Rozpalka moze trwa dlugo (kolega chce zrobic taki co trwa krotko), ale
    >
    > parowozy jakos na stacji nie gwizdza, a ruszaja dosc zwawo.
    >
    >
    >
    > J.

    na parowozach pracowali zawodowcy. Potrafili w miarę dokładnie przewidzieć na ile
    przed startem dopakować do pieca. Parowozy nie ruszały z dokładnością do milisekund
    tylko do kilku minut. Powiedzenie ze przed wojną według rozkładu jazdy można było
    zegarki regulować nie świadczy że startowały z bardzo dużą dokładnością a że
    przyjeżdżały na miejsce o określonym czasie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: